Gå til innhold

Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at jeg ikke lever, men alle på avdelingen jeg er innlagt på mener det motsatte. De sier at min påstand om å ikke leve er tegn på ettervirkninger av en psykotisk episode. Jeg mener dette ikke er sant; jeg har ikke hatt en psykotisk episode.

Hva synes dere? Er dere enige med behandler eller meg? Tidligere har også dere sagt at det er tegn på psykose, men jeg håper på en annen tilbakemelding denne gangen.

Husk også at dersom dere mener at jeg lever, er det kun ren løgn. Jeg vet at jeg ikke lever, og jeg har sikre bevis på dette. Jeg ønsker egentlig bare bekreftelse på at dere avslører deres egentlige form: engler i menneskelig form.

Takk for at du gadd å lese hele innlegget. 😀

Anonymkode: b0b24...a8c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er syk. God bedring.

Anonymkode: a548b...083

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor fortsetter du med disse trådene? Er det tredje eller fjerde gangen du spør? Og hvorfor spør du når du vet du ikke kommer til å høre på svarene du får?

Anonymkode: 3e434...fa1

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tidligere har også dere sagt at det er tegn på psykose, men jeg håper på en annen tilbakemelding denne gangen.

Det er ikke psykose, men Vondt I Viljen™. Det kan du bare endre på selv.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg vet at jeg ikke lever, men alle på avdelingen jeg er innlagt på mener det motsatte. De sier at min påstand om å ikke leve er tegn på ettervirkninger av en psykotisk episode. Jeg mener dette ikke er sant; jeg har ikke hatt en psykotisk episode.

Hva synes dere? Er dere enige med behandler eller meg? Tidligere har også dere sagt at det er tegn på psykose, men jeg håper på en annen tilbakemelding denne gangen.

Husk også at dersom dere mener at jeg lever, er det kun ren løgn. Jeg vet at jeg ikke lever, og jeg har sikre bevis på dette. Jeg ønsker egentlig bare bekreftelse på at dere avslører deres egentlige form: engler i menneskelig form.

Takk for at du gadd å lese hele innlegget. 😀

Ok, du lever ikke og alle andre tar feil. 

AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på hvor mange tråder du har laget om dette nå begynner jeg nesten å mistenke at dette bare er noe du finner på. 

Anonymkode: 25780...a19

AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på hvor mange tråder du har laget om dette nå begynner jeg nesten å mistenke at dette bare er noe du finner på. 

Sannheten er sårende noen ganger, men den endrer seg ikke av den grunn. Derfor må du fortelle sannheten om ditt egentlige vesen som engel i menneskelig form.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du er syk. God bedring.

Anonymkode: a548b...083

Er ikke syk, jeg er død men likevel lever i en annen dimensjon.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok, hvorfor skal vi bry oss om det? 

Anonymkode: 9e2d4...4bf

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (13 minutter siden):

Ok, du lever ikke og alle andre tar feil. 

Er det ironisk ment? Fordi jeg er ikke autist, jeg forstår når noen skriver ironisk.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor starter du så mange tråder om dette? Hvorfor spør du hva vi mener når du ikke hører på annet enn din egen overbevisning uansett?

Anonymkode: 3e434...fa1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Velkommen etter. Har avslørt vedkommende for lengst. 

Anonymkode: 84d1e...6db

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sannheten er sårende noen ganger, men den endrer seg ikke av den grunn.

Riktig, det gjelder deg selv også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...