AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg vet at jeg ikke lever, men alle på avdelingen jeg er innlagt på mener det motsatte. De sier at min påstand om å ikke leve er tegn på ettervirkninger av en psykotisk episode. Jeg mener dette ikke er sant; jeg har ikke hatt en psykotisk episode. Hva synes dere? Er dere enige med behandler eller meg? Tidligere har også dere sagt at det er tegn på psykose, men jeg håper på en annen tilbakemelding denne gangen. Husk også at dersom dere mener at jeg lever, er det kun ren løgn. Jeg vet at jeg ikke lever, og jeg har sikre bevis på dette. Jeg ønsker egentlig bare bekreftelse på at dere avslører deres egentlige form: engler i menneskelig form. Takk for at du gadd å lese hele innlegget. 😀 Anonymkode: b0b24...a8c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Du er syk. God bedring. Anonymkode: a548b...083 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Hvorfor fortsetter du med disse trådene? Er det tredje eller fjerde gangen du spør? Og hvorfor spør du når du vet du ikke kommer til å høre på svarene du får? Anonymkode: 3e434...fa1 3 Siter
psykedeliker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tidligere har også dere sagt at det er tegn på psykose, men jeg håper på en annen tilbakemelding denne gangen. Det er ikke psykose, men Vondt I Viljen™. Det kan du bare endre på selv. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg vet at jeg ikke lever, men alle på avdelingen jeg er innlagt på mener det motsatte. De sier at min påstand om å ikke leve er tegn på ettervirkninger av en psykotisk episode. Jeg mener dette ikke er sant; jeg har ikke hatt en psykotisk episode. Hva synes dere? Er dere enige med behandler eller meg? Tidligere har også dere sagt at det er tegn på psykose, men jeg håper på en annen tilbakemelding denne gangen. Husk også at dersom dere mener at jeg lever, er det kun ren løgn. Jeg vet at jeg ikke lever, og jeg har sikre bevis på dette. Jeg ønsker egentlig bare bekreftelse på at dere avslører deres egentlige form: engler i menneskelig form. Takk for at du gadd å lese hele innlegget. 😀 Anonymkode: b0b24...a8c Ok, du lever ikke og alle andre tar feil. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Med tanke på hvor mange tråder du har laget om dette nå begynner jeg nesten å mistenke at dette bare er noe du finner på. Anonymkode: 25780...a19 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Med tanke på hvor mange tråder du har laget om dette nå begynner jeg nesten å mistenke at dette bare er noe du finner på. Anonymkode: 25780...a19 Sannheten er sårende noen ganger, men den endrer seg ikke av den grunn. Derfor må du fortelle sannheten om ditt egentlige vesen som engel i menneskelig form. Anonymkode: b0b24...a8c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du er syk. God bedring. Anonymkode: a548b...083 Er ikke syk, jeg er død men likevel lever i en annen dimensjon. Anonymkode: b0b24...a8c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ikke syk, jeg er død men likevel lever i en annen dimensjon. Anonymkode: b0b24...a8c Ok, hvorfor skal vi bry oss om det? Anonymkode: 9e2d4...4bf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden stjernestøv skrev (13 minutter siden): Ok, du lever ikke og alle andre tar feil. Er det ironisk ment? Fordi jeg er ikke autist, jeg forstår når noen skriver ironisk. Anonymkode: b0b24...a8c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er ikke syk, jeg er død men likevel lever i en annen dimensjon. Anonymkode: b0b24...a8c Hvorfor starter du så mange tråder om dette? Hvorfor spør du hva vi mener når du ikke hører på annet enn din egen overbevisning uansett? Anonymkode: 3e434...fa1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Med tanke på hvor mange tråder du har laget om dette nå begynner jeg nesten å mistenke at dette bare er noe du finner på. Anonymkode: 25780...a19 Velkommen etter. Har avslørt vedkommende for lengst. Anonymkode: 84d1e...6db 0 Siter
psykedeliker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Sannheten er sårende noen ganger, men den endrer seg ikke av den grunn. Riktig, det gjelder deg selv også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.