AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg spør fordi jeg lurer på om måten min å tenke på er rar/uvanlig eller ikke. Jeg har nemlig en del negative tanker da spesielt om meg selv. Kan ta "jeg er håpløs" eller "ingen liker meg" som ett eksempel. Hvis jeg tenker det så tenker jeg som oftest bare den setningen og ikke på grunner til hvorfor. Så klart, av og til kan jeg bli sittende å tenke på hvorfor men som oftest bare gjentar setningen seg om og om igjen. Anonymkode: c3262...5be 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg spør fordi jeg lurer på om måten min å tenke på er rar/uvanlig eller ikke. Jeg har nemlig en del negative tanker da spesielt om meg selv. Kan ta "jeg er håpløs" eller "ingen liker meg" som ett eksempel. Hvis jeg tenker det så tenker jeg som oftest bare den setningen og ikke på grunner til hvorfor. Så klart, av og til kan jeg bli sittende å tenke på hvorfor men som oftest bare gjentar setningen seg om og om igjen. Anonymkode: c3262...5be Jeg har tanker både med og uten grunn. Anonymkode: 89cfb...684 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.