Vendi Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Er det vanlig at lite søvn kan gi økte symptomer på div sykdommer? Jeg sov veldig lite i natt og har følt meg dårlig i hele dag. Håper jeg får sove bedre nå kommende natt. Jeg opplever at jeg er veldig følsom når det gjelder dette med søvn. Skal ikke så mye dårlig/lite søvn til før jeg vippes av pinnen i den ene eller andre retningen. Endret 2 timer siden av Vendi 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ja. Jeg merker det selv i alle fall. Anonymkode: 76784...64e 1 Siter
Edna K Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ja, lite søvn er roten til mye vondt. Og en god natts søvn er definitivt nøkkelen til bedring. 1 Siter
emilie321 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Merker det godt når jeg sover ekstra dårlig (2-4 timer) Hvis jeg en sjelden gang sover 5 timer i strekk, så er kroppen mye bedre enn 3 økter på tilsammen 5 timer. Og hvis jeg greier å sove tilsammen 6-7 timer fordelt på 3 økter, så er kroppen også vesentlig bedre. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.