Gå til innhold

kjenner energier igjen.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

jeg tar inn all slags energi nå igjen og det blir for mye for meg, det utmatter meg fysisk og psykisk. hva gjør jeg med det? Jorder meg? Det har ikke hjulpet før, det er for mange energier nå. trodde risperidon skulle beskytte meg mot dette? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Be om litt økning i medisiner (AP).

Anonymkode: 170a9...945

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Be om litt økning i medisiner (AP).

Når jeg allerede har for høyt prolaktin og lavt blodtrykk? Har det ikke noe å si? gjør ikke noe for meg om jeg blir mer likegyldig for energiene har tatt overhånd. 

stjernestøv
Skrevet
Vendi skrev (5 minutter siden):

Kanskje du bør øke dosen? 

Kanskje det, det kommer ei fra fact i morgen men dette er jo åndelige ting. 

Den forsvunne diamanten
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Kan hende du kan stå på noe andre typer antipsykotika i tillegg til det du allerede står på. Det pleier de allefall gjøre på meg under økt symptomtrykk. Zyprexa eller seroquel i mitt tilfelle. Jeg synes det er vanskelig å si om det du sier er åndelig er sykdom eller om det er mer din spiritualitet. Man skal jo få ha religion i fred. Men som jeg har forstått det på ting du har sagt før så er det nok sykdom. Opplever at du snakker mye om det åndelige når du er dårlig. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

i morgen nevner du at du kjenner mer energier, og så spør du om det kan være lurt å øke litt på AP. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

i morgen nevner du at du kjenner mer energier, og så spør du om det kan være lurt å øke litt på AP. 

Ok, kan si det og vet at ap har pleid å beskytte meg mot dette men da må hun vel snakke med psykiater? Det strømmer og strømmer i kroppen med energi, det er nesten vondt. 

stjernestøv
Skrevet

Vil helst klare meg uten medisiner og være et normalt menneske, tar vival og imovane hver kveld og jeg liker det ikke. Alimemazin funket jo ikke, føler jeg er et medisinvrak. 

stjernestøv
Skrevet (endret)

Ikke for å klage over symptomer men det har gått raskt nedover nå siden helgen og jeg liker det ikke, tror det begynte på sist onsdag da vi var i en by og på et sykehus. jeg tålte det ikke. 

Endret av stjernestøv
AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Ikke for å klage over symptomer men det har gått raskt nedover nå siden helgen og jeg liker det ikke. 

I tillegg til å øke AP kanskje det kan hjelpe å fylle dagene med litt og også forsøke gjøre noe lystbetont? (Og om du ikke føler for noe nå så tenk på noe som du likte gjøre før), enten det er å gå en tur, fotografere, strikke, møte venner eller hva som helst annet. 

Anonymkode: 0db51...adb

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I tillegg til å øke AP kanskje det kan hjelpe å fylle dagene med litt og også forsøke gjøre noe lystbetont? (Og om du ikke føler for noe nå så tenk på noe som du likte gjøre før), enten det er å gå en tur, fotografere, strikke, møte venner eller hva som helst annet. 

jeg likte å se på serier men klarer ikke det nå, jeg gikk ti tusen skritt men klarer ikke det nå, alt jeg tenker på er foreldrene og brødrene mine. I går fulgte jeg min mor til fotpleie og det var den blinde følger den døve, blir veldig forvirret i hodet og av å være med henne. Hun har demens så det er nok energier og min far er veldig dårlig, det å sitte der påvirker meg sterkt negativt. Må be mine brødre besøke dem for jeg makter ikke hver dag så nå bytter vi på det, har planer om å møte venner men nå er energiene for sterke. 

stjernestøv
Skrevet

Bare jeg tenker på noen kjenner jeg energien deres eller hvis vi tekster eller snakker på telefonen. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

jeg likte å se på serier men klarer ikke det nå, jeg gikk ti tusen skritt men klarer ikke det nå, alt jeg tenker på er foreldrene og brødrene mine. I går fulgte jeg min mor til fotpleie og det var den blinde følger den døve, blir veldig forvirret i hodet og av å være med henne. Hun har demens så det er nok energier og min far er veldig dårlig, det å sitte der påvirker meg sterkt negativt. Må be mine brødre besøke dem for jeg makter ikke hver dag så nå bytter vi på det, har planer om å møte venner men nå er energiene for sterke. 

Jeg forstår. Du er sterk som står i alt dette. Forhåpentligvis kan en doseøkning hjelpe deg.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg forstår. Du er sterk som står i alt dette. Forhåpentligvis kan en doseøkning hjelpe deg.

Takk. Ja vi får se hva hun sier i morgen da. Men det har ikke noe å si for det lave blodtrykket tror du? Jeg gikk jo på seks mg og nå tar jeg tre mg. 

Skrevet
stjernestøv skrev (55 minutter siden):

Når jeg allerede har for høyt prolaktin og lavt blodtrykk? Har det ikke noe å si? gjør ikke noe for meg om jeg blir mer likegyldig for energiene har tatt overhånd. 

Jeg har forhøyet prolaktin og legen her sa at en lav dose Abilify fikser det. 

Høres ut som at det har blitt for mye for deg nå og at du kan trenge en midlertidig doseøkning.

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Jeg har forhøyet prolaktin og legen her sa at en lav dose Abilify fikser det. 

Høres ut som at det har blitt for mye for deg nå og at du kan trenge en midlertidig doseøkning.

Ok men kan jo ikke bare pøse på med medisiner og jeg blir stiv av abilify men kanskje ikke av en lav dose, vet ikke. 

ja det må bli midlertidig og det. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Takk. Ja vi får se hva hun sier i morgen da. Men det har ikke noe å si for det lave blodtrykket tror du? Jeg gikk jo på seks mg og nå tar jeg tre mg. 

Det aner jeg ikke, det må du nesten høre med sykepleier/psykiater om.

stjernestøv
Skrevet
Den forsvunne diamanten skrev (57 minutter siden):

Kan hende du kan stå på noe andre typer antipsykotika i tillegg til det du allerede står på. Det pleier de allefall gjøre på meg under økt symptomtrykk. Zyprexa eller seroquel i mitt tilfelle. Jeg synes det er vanskelig å si om det du sier er åndelig er sykdom eller om det er mer din spiritualitet. Man skal jo få ha religion i fred. Men som jeg har forstått det på ting du har sagt før så er det nok sykdom. Opplever at du snakker mye om det åndelige når du er dårlig. 

fikk ikke stå på flere ap enn de to jeg tar, må jo bli å øke risperidon da. Ja det er vel vanskelig å si hva som er hva, lenge kjente jeg ingen energier. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det aner jeg ikke, det må du nesten høre med sykepleier/psykiater om.

Det er vernepleier, må vel høre med psykiater ja. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...