stjernestøv Skrevet 4. september Forfatter Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det høres veldig riktig ut. Vi får krysse fingrene. Når kommer fact tilbake til deg? Anonymkode: 170a9...945 Ja får krysse fingrene. Hun kommer vel om tre uker men kan sende melding om det er noe. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september Skrevet 4. september stjernestøv skrev (2 minutter siden): Ja får krysse fingrene. Hun kommer vel om tre uker men kan sende melding om det er noe. Bra Anonymkode: 170a9...945 1 Siter
stjernestøv Skrevet 4. september Forfatter Skrevet 4. september men var hos foreldrene mine i dag og det var litt lettere energier, min far var våken og min mor svarte på spørsmål. men tungt var det jo og jeg var på butikken etterpå, der var det kaotisk energi. Fikk det inn ja. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. september Forfatter Skrevet 4. september Men psykiateren skrev jeg hadde økte psykotiske symptomer, vil ikke kalle energier for det men han om det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september Skrevet 4. september stjernestøv skrev (Akkurat nå): Men psykiateren skrev jeg hadde økte psykotiske symptomer, vil ikke kalle energier for det men han om det. Det er ikke så viktig i dte store og hele, poenget er at du trenger litt økning i dose for å ha det bedre. Anonymkode: 170a9...945 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. september Forfatter Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke så viktig i dte store og hele, poenget er at du trenger litt økning i dose for å ha det bedre. Anonymkode: 170a9...945 Ja det stemmer det, ap beskytter mot energier. 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 4. september Skrevet 4. september stjernestøv skrev (22 minutter siden): Men psykiateren skrev jeg hadde økte psykotiske symptomer, vil ikke kalle energier for det men han om det. Det er det som er vanskelig med psykose. Den som har det har en helt annen oppfatning av opplevelsene. Men jeg vet det ikke hjelper å diskutere om slike ting. Jeg og blir jo helt umulig å argumentere med når jeg har psykotiske symptomer. Jeg bare håper du får det lettere med energiene dine uansett hva man kaller det❤️ 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. september Forfatter Skrevet 5. september men hvor lang tid tar det før økningen virker? Har tatt noen dager før, jeg tar det med ro i dag og i morgen...noe jeg kjenner jeg trenger. brødrene skal besøke foreldrene i dag og i morgen så blir det min tur på søndag og da blir sønnen med. 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 5. september Skrevet 5. september stjernestøv skrev (4 minutter siden): men hvor lang tid tar det før økningen virker? Har tatt noen dager før, jeg tar det med ro i dag og i morgen...noe jeg kjenner jeg trenger. brødrene skal besøke foreldrene i dag og i morgen så blir det min tur på søndag og da blir sønnen med. Det kan hende det tar litt tid med tanke på at det er mye som skjer i livet ditt nå. Det hjelper ikke akkurat på hvordan man har det. Jeg synes du er flink jeg. Du tar en dag av gangen og tar det med ro når du trenger og har mulighet. Fortsetter du slik tror jeg dette kommer til å gå fint. Det vil bli lettere etter hvert❤️ Jeg vet det er vanskelig men prøv å stole på at det går helst bra❤️ 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. september Forfatter Skrevet 5. september Den forsvunne diamanten skrev (2 minutter siden): Det kan hende det tar litt tid med tanke på at det er mye som skjer i livet ditt nå. Det hjelper ikke akkurat på hvordan man har det. Jeg synes du er flink jeg. Du tar en dag av gangen og tar det med ro når du trenger og har mulighet. Fortsetter du slik tror jeg dette kommer til å gå fint. Det vil bli lettere etter hvert❤️ Jeg vet det er vanskelig men prøv å stole på at det går helst bra❤️ Sykepleieren sa sist det virker fortere når man går på det fra før og øker, håper det og da gikk det noen dager. Håper det virker til søndag jeg da, det hadde vært det beste. Jo takk ❤️ ja tar en dag av gangen, må jo bare det. ja håper det går bra, jeg er jo ikke akkurat for medisiner heller. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 5. september Forfatter Skrevet 5. september @nachnoo eller @ISW kan doseøkning ha effekt etter noen dager? 0 Siter
ISW Skrevet 5. september Skrevet 5. september stjernestøv skrev (19 minutter siden): @nachnoo eller @ISW kan doseøkning ha effekt etter noen dager? Hei. Antipsykotika kan ha effekt ganske raskt. Det varierer selvfølgelig fra person til person og sykdom til sykdom, men det er mulig med effekt etter rimelig kort tid. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 5. september Forfatter Skrevet 5. september ISW skrev (1 minutt siden): Hei. Antipsykotika kan ha effekt ganske raskt. Det varierer selvfølgelig fra person til person og sykdom til sykdom, men det er mulig med effekt etter rimelig kort tid. Ok håper på det, tusen takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.