Gå til innhold

kjenner energier igjen.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det høres veldig riktig ut. Vi får krysse fingrene. Når kommer fact tilbake til deg? 

Anonymkode: 170a9...945

Ja får krysse fingrene. Hun kommer vel om tre uker men kan sende melding om det er noe. 

Videoannonse
Annonse
  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

31

• AnonymBruker

9

• psykedeliker

7

• Den forsvunne diamanten

3

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ja får krysse fingrene. Hun kommer vel om tre uker men kan sende melding om det er noe. 

Bra :) 

stjernestøv
Skrevet

men var hos foreldrene mine i dag og det var litt lettere energier, min far var våken og min mor svarte på spørsmål. men tungt var det jo og jeg var på butikken etterpå, der var det kaotisk energi. Fikk det inn ja. 

stjernestøv
Skrevet

Men psykiateren skrev jeg hadde økte psykotiske symptomer, vil ikke kalle energier for det men han om det. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Men psykiateren skrev jeg hadde økte psykotiske symptomer, vil ikke kalle energier for det men han om det. 

Det er ikke så viktig i dte store og hele, poenget er at du trenger litt økning i dose for å ha det bedre.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke så viktig i dte store og hele, poenget er at du trenger litt økning i dose for å ha det bedre.

Ja det stemmer det, ap beskytter mot energier. 

Den forsvunne diamanten
Skrevet
stjernestøv skrev (22 minutter siden):

Det er det som er vanskelig med psykose. Den som har det har en helt annen oppfatning av opplevelsene. Men jeg vet det ikke hjelper å diskutere om slike ting. Jeg og blir jo helt umulig å argumentere med når jeg har psykotiske symptomer. Jeg bare håper du får det lettere med energiene dine uansett hva man kaller det❤️

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Admin

stjernestøv
Skrevet

men hvor lang tid tar det før økningen virker? Har tatt noen dager før, jeg tar det med ro i dag og i morgen...noe jeg kjenner jeg trenger. brødrene skal besøke foreldrene i dag og i morgen så blir det min tur på søndag og da blir sønnen med. 

Den forsvunne diamanten
Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

men hvor lang tid tar det før økningen virker? Har tatt noen dager før, jeg tar det med ro i dag og i morgen...noe jeg kjenner jeg trenger. brødrene skal besøke foreldrene i dag og i morgen så blir det min tur på søndag og da blir sønnen med. 

Det kan hende det tar litt tid med tanke på at det er mye som skjer i livet ditt nå. Det hjelper ikke akkurat på hvordan man har det. Jeg synes du er flink jeg. Du tar en dag av gangen og tar det med ro når du trenger og har mulighet. Fortsetter du slik tror jeg dette kommer til å gå fint. Det vil bli lettere etter hvert❤️ Jeg vet det er vanskelig men prøv å stole på at det går helst bra❤️

stjernestøv
Skrevet
Den forsvunne diamanten skrev (2 minutter siden):

Det kan hende det tar litt tid med tanke på at det er mye som skjer i livet ditt nå. Det hjelper ikke akkurat på hvordan man har det. Jeg synes du er flink jeg. Du tar en dag av gangen og tar det med ro når du trenger og har mulighet. Fortsetter du slik tror jeg dette kommer til å gå fint. Det vil bli lettere etter hvert❤️ Jeg vet det er vanskelig men prøv å stole på at det går helst bra❤️

Sykepleieren sa sist det virker fortere når man går på det fra før og øker, håper det og da gikk det noen dager. Håper det virker til søndag jeg da, det hadde vært det beste. Jo takk ❤️ ja tar en dag av gangen, må jo bare det. ja håper det går bra, jeg er jo ikke akkurat for medisiner heller. 

stjernestøv
Skrevet

@nachnoo eller @ISW kan doseøkning ha effekt etter noen dager? 

Skrevet
stjernestøv skrev (19 minutter siden):

@nachnoo eller @ISW kan doseøkning ha effekt etter noen dager? 

Hei.

Antipsykotika kan ha effekt ganske raskt. Det varierer selvfølgelig fra person til person og sykdom til sykdom, men det er mulig med effekt etter rimelig kort tid.

stjernestøv
Skrevet
ISW skrev (1 minutt siden):

Hei.

Antipsykotika kan ha effekt ganske raskt. Det varierer selvfølgelig fra person til person og sykdom til sykdom, men det er mulig med effekt etter rimelig kort tid.

Ok håper på det, tusen takk :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...