AnonymBruker Skrevet 2. september Skrevet 2. september Jeg er redd for å såre andre eller gjøre eller si noe som kan oppfattes som negativt. Dette gjør det sosiale vanskelig for meg. Hvordan kan jeg komme ut av det og bli mer normal? Anonymkode: 93218...dc3 0 Siter
psykedeliker Skrevet 2. september Skrevet 2. september Men hvorfor er du så redd for å såre andre eller si noe som kan oppfattes negativt? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september Skrevet 2. september psykedeliker skrev (3 minutter siden): Men hvorfor er du så redd for å såre andre eller si noe som kan oppfattes negativt? Fordi jeg vet hvor vondt det gjør og vil ikke påføre andre den smerten. Også er jeg redd de ikke vil ha noe med meg å gjøre lenger hvis det skjer også. Anonymkode: 93218...dc3 0 Siter
psykedeliker Skrevet 2. september Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi jeg vet hvor vondt det gjør og vil ikke påføre andre den smerten. Også er jeg redd de ikke vil ha noe med meg å gjøre lenger hvis det skjer også. Dette er verdivalg du selv har tatt. Da må du forholde deg til de begrensningene det setter for din livsutfoldelse. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Fordi jeg vet hvor vondt det gjør og vil ikke påføre andre den smerten. Også er jeg redd de ikke vil ha noe med meg å gjøre lenger hvis det skjer også. Anonymkode: 93218...dc3 Sett det litt i perspektiv. Folk dør i krig, det er hungersnød i flere land. Vi mennesker tåler å bli litt såret. Hadde jeg vært din venn hadde jeg blitt såret over at du bestemmer hva jeg tåler og ikke tåler. Du har allerede bestemt at andre ikke tåler noe? Anonymkode: cfc0c...660 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.