AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september Hei! Jeg har hatt et problem lenge og det er at jeg redd for bedring samt at jeg får en trang til å selvsabotere når jeg merker at det går bedre. Jeg har handlet på denne selvsaboteringen flere ganger også så det er ikke alltid bare tanker. Jeg er egentlig veldig flau over å oppføre meg sånn også, så derfor tør jeg ikke være helt ærlig om dette til helsepersonell heller. Hva gjør jeg? Og er det noen som kan kjenner seg igjen kanskje? Anonymkode: d118c...809 0 Siter
psykedeliker Skrevet 3. september Skrevet 3. september Hvorfor er du redd for bedring? Hva er det verste som kan skje? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september psykedeliker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er du redd for bedring? Hva er det verste som kan skje? Det jeg er mest redd for er å bli bedre for så å få ett tilbakefall for det er så fælt også å miste oppfølgingen jeg har. Skammer meg veldig over å si det da men jeg er jo Anonym her. Anonymkode: d118c...809 0 Siter
psykedeliker Skrevet 3. september Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det jeg er mest redd for er å bli bedre for så å få ett tilbakefall for det er så fælt også å miste oppfølgingen jeg har. Dette er en kjent problemstilling i helsevesenet. Hvorfor drøfter du ikke dette med behandler? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september psykedeliker skrev (1 minutt siden): Dette er en kjent problemstilling i helsevesenet. Hvorfor drøfter du ikke dette med behandler? Jeg visste ikke at det var vanlig? Det kan vel gjøre det litt lettere å tørre å åpne opp om det til behandler heldigvis og forhåpentligvis. Anonymkode: d118c...809 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.