Gå til innhold

Ærlig med behandler og nå sliter jeg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå vet jeg ikke nøyaktig hvilke tråder du sikter til, men det stemmer at jeg har laget flere tråder her inne siste tiden. Men problemene mine er reelle og ikke trolling. Hvorfor skulle jeg trollet om dette mener du?

Anonymkode: da1d8...a89

Det er vel som Glitter sier, at noen har mye på hjertet. Likevel har det vært tråder her til tider som har virket lite autentiske.

Det var imidlertid greit å få en bekreftelse på at flere tråder har samme opphavsmann, da er det lettere å tro på ektheten.

Anonymkode: a7be5...6b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er vel som Glitter sier, at noen har mye på hjertet. Likevel har det vært tråder her til tider som har virket lite autentiske.

Det var imidlertid greit å få en bekreftelse på at flere tråder har samme opphavsmann, da er det lettere å tro på ektheten.

Anonymkode: a7be5...6b9

Nå vet jeg ikke hvilke tråder du syntes har virket lite autentiske og hvorfor, men kan skjønne at du spør hvis du mener det.

Og ja, jeg er ofte en person med mye på hjertet og siden jeg føler jeg ikke har noen jeg virkelig kan snakke med ting om så blir det til at jeg heller lager en tråd om det her inne.

(For her inne vet jo ingen hvem jeg er og alle er også ukjente for meg, så da gjør det ikke like mye om jeg skulle ende opp med å føle på negative følelser. Jeg er vel dårlig på å forklare her, men det jeg mener er at hvis noen her inne hadde ment at jeg var ett dårlig menneske hadde det ikke såret like mye som hvis behandler mente det).

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Nå vet jeg ikke hvilke tråder du syntes har virket lite autentiske og hvorfor, men kan skjønne at du spør hvis du mener det.

Og ja, jeg er ofte en person med mye på hjertet og siden jeg føler jeg ikke har noen jeg virkelig kan snakke med ting om så blir det til at jeg heller lager en tråd om det her inne.

(For her inne vet jo ingen hvem jeg er og alle er også ukjente for meg, så da gjør det ikke like mye om jeg skulle ende opp med å føle på negative følelser. Jeg er vel dårlig på å forklare her, men det jeg mener er at hvis noen her inne hadde ment at jeg var ett dårlig menneske hadde det ikke såret like mye som hvis behandler mente det).

Du kan jo kanskje prøve å begrense opprettelse av antall tråder, da? Du spammer jo til tider ned forumet med alle slags spørsmål, som gjør at andre tråder forsvinner langt nedover. 

Anonymkode: e395b...2c9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan jo kanskje prøve å begrense opprettelse av antall tråder, da? Du spammer jo til tider ned forumet med alle slags spørsmål, som gjør at andre tråder forsvinner langt nedover. 

Anonymkode: e395b...2c9

Det er absolutt ikke meningen å spamme. Jeg aner ikke om jeg faktisk har opprettet alle trådene som du tenker jeg har opprettet eller ikke, men vet jeg av og til nok kanskje kan bruke forumet for mye og det beklager jeg virkelig. Jeg kan også lett glemme at jeg har opprettet en tråd hvis jeg glemmer å lagre den som favoritt, så da kan jeg nok sikkert lage flere tråder med samme tema i blant uten å egentlig mene det (har dårlig hukommelse). Men jeg lover at jeg bare skal forsøke å holde meg til en tråd fremover.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å, akkurat dette har jeg faktisk ikke tenkt over før så det ble en liten oppvekker for meg. Men ja da tror jeg faktisk at jeg har innsett at det nok sannsynligvis er en av grunnene til at jeg står på stedet hvil for tiden (og har gjort det siste årene). Takk!

Det virker også mot sin hensikt fordi om det man frykter skal skje faktisk skjer så er man lei seg, stresset eller fortvilet over dette hele to ganger. En gang holder faktisk. Hvis det mest realistiske derimot skulle skje, altså at det man frykter faktisk ikke skjer så har man vært fortvilet over dette en gang for mye. Begge deler er totalt hensiktsløst. 

AnonymBruker
Skrevet
skogbrann skrev (30 minutter siden):

Det virker også mot sin hensikt fordi om det man frykter skal skje faktisk skjer så er man lei seg, stresset eller fortvilet over dette hele to ganger. En gang holder faktisk. Hvis det mest realistiske derimot skulle skje, altså at det man frykter faktisk ikke skjer så har man vært fortvilet over dette en gang for mye. Begge deler er totalt hensiktsløst. 

Jeg ser jo at du egentlig har helt rett, men det er vanskelig å endre tankesett likevel (jeg får det rett og slett ikke til). Har du noen tanker om hva jeg kan gjøre for å klare tenke annerledes? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...