Gå til innhold

Medisin ved bipolar 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å seponere lamictal. Jeg har ikke hatt god effekt av den (heller ikke i kombinasjon med antidepressive) Mitt hovedproblem er depresjoner som ofte varer noen måneder om gangen og kommer flere ganger i året. 

Hvilke alternativer til Lamictal brukes ved bipolar 2 som hovedsaklig hjelper mot depresjon? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Litium?

Anonymkode: 7a120...3ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Litium?

Anonymkode: 7a120...3ed

munchin skrev (2 minutter siden):

Litium.

Er det det eneste valget? Synes det virker litt ekstremt når det bare er bipolar 2. Trodde egentlig de bare brukte det ved bipolar 1.

Skrevet
Fru2020 skrev (1 time siden):

Er det det eneste valget? Synes det virker litt ekstremt når det bare er bipolar 2. Trodde egentlig de bare brukte det ved bipolar 1.

Jeg har sett at flere her har fått litium ved bp2. Til og med ved unipolar depresjon. Er et forsøk verdt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...