Gå til innhold

Lamictal og sexlyst

Anbefalte innlegg

Den forsvunne diamanten
Skrevet

Jeg har opplevd at den har skutt i været etter jeg har startet på lamictal. Har også vært hypoman da så kan være det og. Men jeg mener dette også kom når jeg sto på lamictal en stund. Er det noe bak det jeg tenker? Eller er det bare at jeg legger sammen ting som ikke har noen sammenheng? Orgasme har også vært mer kraftig… 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Motsatt hos meg

Anonymkode: 49df4...f74

Den forsvunne diamanten
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Motsatt hos meg

Det er kanskje det mest vanlige? 

AnonymBruker
Skrevet
Den forsvunne diamanten skrev (19 minutter siden):

Jeg vet ikke, men tror den gjøre noe med sexlysten og diverse da. og vi vet jo alle hva hypomani/hyperseksualitet også gjør med den

AnonymBruker
Skrevet
Den forsvunne diamanten skrev (19 minutter siden):

Så vanlig at det er oppført som en bivirkning. Det er også er ganskje kjent tegn på hypomani. 

Anonymkode: 782c4...e5c

Skrevet

Etter min kunnskap er lamotrigin nøytal når det gjelder sexlyst og orgasme ( på gruppenivå).

Kan det være at bedring fra depresjon er det som gir økt libido?

Den forsvunne diamanten
Skrevet
nachnoo skrev (58 minutter siden):

Etter min kunnskap er lamotrigin nøytal når det gjelder sexlyst og orgasme ( på gruppenivå).

Kan det være at bedring fra depresjon er det som gir økt libido?

Det kan det absolutt være. Kanskje en blanding av at jeg kom ut av depresjon så ble hypoman og nå er jeg mer «normal» Og lamictal hjelper på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...