Den forsvunne diamanten Skrevet 4. september Skrevet 4. september Jeg har opplevd at den har skutt i været etter jeg har startet på lamictal. Har også vært hypoman da så kan være det og. Men jeg mener dette også kom når jeg sto på lamictal en stund. Er det noe bak det jeg tenker? Eller er det bare at jeg legger sammen ting som ikke har noen sammenheng? Orgasme har også vært mer kraftig… 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september Skrevet 4. september Motsatt hos meg Anonymkode: 49df4...f74 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 4. september Forfatter Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Motsatt hos meg Anonymkode: 49df4...f74 Det er kanskje det mest vanlige? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september Skrevet 4. september Den forsvunne diamanten skrev (19 minutter siden): Det er kanskje det mest vanlige? Jeg vet ikke, men tror den gjøre noe med sexlysten og diverse da. og vi vet jo alle hva hypomani/hyperseksualitet også gjør med den Anonymkode: 49df4...f74 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september Skrevet 4. september Den forsvunne diamanten skrev (19 minutter siden): Det er kanskje det mest vanlige? Så vanlig at det er oppført som en bivirkning. Det er også er ganskje kjent tegn på hypomani. Anonymkode: 782c4...e5c 0 Siter
nachnoo Skrevet 4. september Skrevet 4. september Etter min kunnskap er lamotrigin nøytal når det gjelder sexlyst og orgasme ( på gruppenivå). Kan det være at bedring fra depresjon er det som gir økt libido? 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 4. september Forfatter Skrevet 4. september nachnoo skrev (58 minutter siden): Etter min kunnskap er lamotrigin nøytal når det gjelder sexlyst og orgasme ( på gruppenivå). Kan det være at bedring fra depresjon er det som gir økt libido? Det kan det absolutt være. Kanskje en blanding av at jeg kom ut av depresjon så ble hypoman og nå er jeg mer «normal» Og lamictal hjelper på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.