Gå til innhold

Hvis det er så farlig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å slutte med leponex, kan man unngå det ved å først bytte til xeplion/risperdal og SÅ slutte på AP?

siden det så og si er selvmord å kutte ut leponex? Det er jo ikke selvmord å kutte ut xeplion?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke kutt Leponex brått uten å erstatte det med noe annet. Jeg vil ikke si at det er lik selvmord, men det kan medføre svært alvorlig sykdom, det gjorde det hos meg. Du bør etter min mening være innlagt mens du evt. bytter til noe annet.

Skrevet
GT1 skrev (3 minutter siden):

Ikke kutt Leponex brått uten å erstatte det med noe annet. Jeg vil ikke si at det er lik selvmord, men det kan medføre svært alvorlig sykdom, det gjorde det hos meg. Du bør etter min mening være innlagt mens du evt. bytter til noe annet.

Men jeg tenkte bytte til noe annet for så å slutte på AP

Skrevet
Marye skrev (1 minutt siden):

Men jeg tenkte bytte til noe annet for så å slutte på AP

Oi, da håper jeg du er stabil nok og har det bra ellers, for jeg tror vi har samme diagnose- schizoaffektiv?

Skrevet
GT1 skrev (Akkurat nå):

Oi, da håper jeg du er stabil nok og har det bra ellers, for jeg tror vi har samme diagnose- schizoaffektiv?

Det stemmer, ønsker å bestemme selv om jeg skal ta medisiner, men dette blir jeg nektet så lenge jeg tar leponex siden man ikke kan slutte på den trygt

Skrevet
Marye skrev (1 minutt siden):

Det stemmer, ønsker å bestemme selv om jeg skal ta medisiner, men dette blir jeg nektet så lenge jeg tar leponex siden man ikke kan slutte på den trygt

Ok, lykke til!

AnonymBruker
Skrevet
Marye skrev (12 minutter siden):

Hva mener du med at man ikke kan slutte på den trygt?

Anonymkode: 50c12...d2e

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva mener du med at man ikke kan slutte på den trygt?

Anonymkode: 50c12...d2e

Den er så sterk at man blir ekstremt psykotisk av å slutte på den

Skrevet

Jeg vil dessverre ikke gi deg noen så destruktive råd som det vil være å slutte på en helt nødvendig medisin for deg. 

Oppfordrer deg heller til å snakke med behandler om hvordan bivirkningene kan reduseres, dersom det er bivirkninger du sliter med. Dersom du seponerer AP helt (uavhengig av om det er Leponex eller Risperdal) og er ubeskyttet mot psykose, kan jeg så godt som garantere deg at det går lukt åt skogen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...