Marye Skrevet 6. september Skrevet 6. september Å slutte med leponex, kan man unngå det ved å først bytte til xeplion/risperdal og SÅ slutte på AP? siden det så og si er selvmord å kutte ut leponex? Det er jo ikke selvmord å kutte ut xeplion? 0 Siter
GT1 Skrevet 6. september Skrevet 6. september Ikke kutt Leponex brått uten å erstatte det med noe annet. Jeg vil ikke si at det er lik selvmord, men det kan medføre svært alvorlig sykdom, det gjorde det hos meg. Du bør etter min mening være innlagt mens du evt. bytter til noe annet. 0 Siter
Marye Skrevet 6. september Forfatter Skrevet 6. september GT1 skrev (3 minutter siden): Ikke kutt Leponex brått uten å erstatte det med noe annet. Jeg vil ikke si at det er lik selvmord, men det kan medføre svært alvorlig sykdom, det gjorde det hos meg. Du bør etter min mening være innlagt mens du evt. bytter til noe annet. Men jeg tenkte bytte til noe annet for så å slutte på AP 0 Siter
GT1 Skrevet 6. september Skrevet 6. september Marye skrev (1 minutt siden): Men jeg tenkte bytte til noe annet for så å slutte på AP Oi, da håper jeg du er stabil nok og har det bra ellers, for jeg tror vi har samme diagnose- schizoaffektiv? 0 Siter
Marye Skrevet 6. september Forfatter Skrevet 6. september GT1 skrev (Akkurat nå): Oi, da håper jeg du er stabil nok og har det bra ellers, for jeg tror vi har samme diagnose- schizoaffektiv? Det stemmer, ønsker å bestemme selv om jeg skal ta medisiner, men dette blir jeg nektet så lenge jeg tar leponex siden man ikke kan slutte på den trygt 0 Siter
GT1 Skrevet 6. september Skrevet 6. september Marye skrev (1 minutt siden): Det stemmer, ønsker å bestemme selv om jeg skal ta medisiner, men dette blir jeg nektet så lenge jeg tar leponex siden man ikke kan slutte på den trygt Ok, lykke til! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. september Skrevet 6. september Marye skrev (12 minutter siden): Det stemmer, ønsker å bestemme selv om jeg skal ta medisiner, men dette blir jeg nektet så lenge jeg tar leponex siden man ikke kan slutte på den trygt Hva mener du med at man ikke kan slutte på den trygt? Anonymkode: 50c12...d2e 0 Siter
Marye Skrevet 6. september Forfatter Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva mener du med at man ikke kan slutte på den trygt? Anonymkode: 50c12...d2e Den er så sterk at man blir ekstremt psykotisk av å slutte på den 0 Siter
ISW Skrevet 6. september Skrevet 6. september Jeg vil dessverre ikke gi deg noen så destruktive råd som det vil være å slutte på en helt nødvendig medisin for deg. Oppfordrer deg heller til å snakke med behandler om hvordan bivirkningene kan reduseres, dersom det er bivirkninger du sliter med. Dersom du seponerer AP helt (uavhengig av om det er Leponex eller Risperdal) og er ubeskyttet mot psykose, kan jeg så godt som garantere deg at det går lukt åt skogen. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.