AnonymBruker Skrevet 6. september Skrevet 6. september Er det flere som har opplevd dette i lange perioder og hvordan har dere klart å regulere dere og komme ut av det?❤️ Anonymkode: 9aa44...9b9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. september Skrevet 6. september For meg funker det best å enten bare lære seg å stå i det eller å avlede med å gjøre noe fysisk som f.eks gå en tur, gjøre husarbeid mens jeg hører på musikk, noe håndarbeid eller matlaging. Anonymkode: c882f...b1f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. september Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Er det flere som har opplevd dette i lange perioder og hvordan har dere klart å regulere dere og komme ut av det?❤️ Anonymkode: 9aa44...9b9 Oppsøker andre. Enten bare på vanlig cafe der tilfeldige folk er, på lavterskel cafer rundt om, eller venner. Anonymkode: cb310...eb5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. september Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): Oppsøker andre. Enten bare på vanlig cafe der tilfeldige folk er, på lavterskel cafer rundt om, eller venner. Anonymkode: cb310...eb5 Ja men jeg kan ikke det. Er «alene» med alt, og mener det også som en følelse av å være alene inni seg. Og det som skjer for meg er veldig oveveldende. Spesielt fordi ikke kan avlede. Det har bikka. det er bare tøft. Håper man kan komme seg Anonymkode: 9aa44...9b9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. september Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Ja men jeg kan ikke det. Er «alene» med alt, og mener det også som en følelse av å være alene inni seg. Og det som skjer for meg er veldig oveveldende. Spesielt fordi ikke kan avlede. Det har bikka. det er bare tøft. Håper man kan komme seg Anonymkode: 9aa44...9b9 Selv folk i rullestol kan komme seg på cafe Dersom du er fysisk hindret på andre måter kan du oppsøke nettforum og chatte med andre. Det er en fin måte å avlede seg selv på fremfor å gi næring til at noe har "bikket". Anonymkode: cb310...eb5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. september Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (På 7.9.2025 den 16.06): Selv folk i rullestol kan komme seg på cafe Dersom du er fysisk hindret på andre måter kan du oppsøke nettforum og chatte med andre. Det er en fin måte å avlede seg selv på fremfor å gi næring til at noe har "bikket". Anonymkode: cb310...eb5 Nå kjenner jo ikke du min historie. Så hadde vært fint med noen svar på det jeg spør om heller Anonymkode: 9aa44...9b9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. september Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Nå kjenner jo ikke du min historie. Så hadde vært fint med noen svar på det jeg spør om heller Anonymkode: 9aa44...9b9 Nei selvfølgelig gjør jeg ikke det? Jeg svarer kun ut innlegget ditt, det er i hvert fall det som har hjulpet meg mange ganger. Anonymkode: cb310...eb5 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 9. september Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (På 6.9.2025 den 19.23): Er det flere som har opplevd dette i lange perioder og hvordan har dere klart å regulere dere og komme ut av det?❤️ - Skrive ned tankene og følelsene rundt det som plager deg. - Meditere eller bruke andre avspenningsteknikker. - Avlede ved å gjøre noe lystbetont, f.eks. se film. - Fysisk trening, eller bare gå en tur. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.