Anonymos Skrevet 6. september Skrevet 6. september Blokkert er kanskje feil ord, men opplever at de aller fleste av trådene jeg har kommentert på er fjernet og/eller utilgjengelige for meg. Siden juni har jeg kommentert på hvertfall 8 tråder, 7 av dem er jeg stengt ute fra eller de er fjernet. Får opp en feilmelding for hver av de trådene jeg prøver å åpne (via "varsler"), legger ved skjermbilde. Er dette kjent for andre her? Evt kan admin forklare hva som foregår? 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. september Skrevet 6. september Det er visst ett problem med forumet, se denne tråden: Anonymkode: 225a3...623 0 Siter
Anonymos Skrevet 6. september Forfatter Skrevet 6. september 2 minutes ago, AnonymBruker said: Det er visst ett problem med forumet, se denne tråden: Anonymkode: 225a3...623 Tusen takk, det var oppklarende. Ser at et par av "mine" tråder er der også. Skarpt observert av TS. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. september Skrevet 6. september Kanskje de har byttet ut server administratoren med en AI bot. Mange prøver å effektivisere for tiden, og AIer er flinke til å kode, bortsett fra når de ikke er det Anonymkode: 6a984...1eb 0 Siter
Admin Skrevet 7. september Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (17 timer siden): Kanskje de har byttet ut server administratoren med en AI bot. Mange prøver å effektivisere for tiden, og AIer er flinke til å kode, bortsett fra når de ikke er det Anonymkode: 6a984...1eb Heldigvis er det ikke jeg som sitter med kodingen, det er det utviklere som gjør! Men jeg har svart i den originale tråden at det har skjedd en feil, som forhåpentligvis blir rettet når de som kan fikse sånt har mulighet 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.