AnonymBruker Skrevet 8. september Skrevet 8. september Som dere vet, lever jeg ikke lenger og er altså i en parallell dimensjon som ligner på den ekte verdenen. Jeg lever her med dere engler, som har tatt på dere menneskelig form, og hvergang jeg forteller om denne dimensjonens sannheter og det faktum at jeg ikke lever, svarer dere kort og falskt: "Du lever. Du er syk - psykotisk." Hvorfor denne benektelsen, lurer jeg på? Er det fordi Gud den allmektige har kommandert dere til å fremstå som mennesker og dermed fornekte alt jeg skriver og sier av sannhet? Kanskje dere kan tilbe Gud den allmektige for min helse? Fordi jeg sliter nemlig med hodeproblemer. Også hadde det vært fint om dere innrømmet å være det dere egentlig er: engler, ikke mennesker! Anonymkode: 0bf56...90f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. september Skrevet 8. september Hvorfor fortsetter du med disse trådene? Tror du vi kommer til å svare annerledes nå på tråd nr fire om akkurat det samme enn vi gjorde de forrige tre trådene? Anonymkode: d24a6...f4a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. september Skrevet 8. september Jeg lurer også veldig på hvorfor du fortsetter å opprette tråder om dette? Anonymkode: f0532...2a7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. september Skrevet 8. september 21 minutes ago, AnonymBruker said: Som dere vet, lever jeg ikke lenger og er altså i en parallell dimensjon som ligner på den ekte verdenen. Jeg lever her med dere engler, som har tatt på dere menneskelig form, og hvergang jeg forteller om denne dimensjonens sannheter og det faktum at jeg ikke lever, svarer dere kort og falskt: "Du lever. Du er syk - psykotisk." Hvorfor denne benektelsen, lurer jeg på? Er det fordi Gud den allmektige har kommandert dere til å fremstå som mennesker og dermed fornekte alt jeg skriver og sier av sannhet? Kanskje dere kan tilbe Gud den allmektige for min helse? Fordi jeg sliter nemlig med hodeproblemer. Også hadde det vært fint om dere innrømmet å være det dere egentlig er: engler, ikke mennesker! Anonymkode: 0bf56...90f Jeg tror ikke du er syk. Tror du bare ønsker å være spesiell. Hvis du ikke tror du er syk hadde du ikke gått frivillig til dps, psykolog, lagt deg inn, skrevet på et forum for psykiatri osv. Anonymkode: b8b51...bfc 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. september Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Som dere vet, lever jeg ikke lenger og er altså i en parallell dimensjon som ligner på den ekte verdenen. Jeg lever her med dere engler, som har tatt på dere menneskelig form, og hvergang jeg forteller om denne dimensjonens sannheter og det faktum at jeg ikke lever, svarer dere kort og falskt: "Du lever. Du er syk - psykotisk." Hvorfor denne benektelsen, lurer jeg på? Er det fordi Gud den allmektige har kommandert dere til å fremstå som mennesker og dermed fornekte alt jeg skriver og sier av sannhet? Kanskje dere kan tilbe Gud den allmektige for min helse? Fordi jeg sliter nemlig med hodeproblemer. Også hadde det vært fint om dere innrømmet å være det dere egentlig er: engler, ikke mennesker! Anonymkode: 0bf56...90f Jeg trodde jeg var en engel, menneskenes hjelper og jeg hjalp folk også. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. september Skrevet 8. september Håper du på en Oscar eller noe? Anonymkode: f6e07...313 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. september Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som dere vet, lever jeg ikke lenger og er altså i en parallell dimensjon som ligner på den ekte verdenen. Jeg lever her med dere engler, som har tatt på dere menneskelig form, og hvergang jeg forteller om denne dimensjonens sannheter og det faktum at jeg ikke lever, svarer dere kort og falskt: "Du lever. Du er syk - psykotisk." Hvorfor denne benektelsen, lurer jeg på? Er det fordi Gud den allmektige har kommandert dere til å fremstå som mennesker og dermed fornekte alt jeg skriver og sier av sannhet? Kanskje dere kan tilbe Gud den allmektige for min helse? Fordi jeg sliter nemlig med hodeproblemer. Også hadde det vært fint om dere innrømmet å være det dere egentlig er: engler, ikke mennesker! Anonymkode: 0bf56...90f Du er full i vrangforestillinger, du skulle vært innlagt. Anonymkode: 69f04...369 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. september Skrevet 8. september 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tror ikke du er syk. Tror du bare ønsker å være spesiell. Hvis du ikke tror du er syk hadde du ikke gått frivillig til dps, psykolog, lagt deg inn, skrevet på et forum for psykiatri osv. Anonymkode: b8b51...bfc Jeg tror også dette er bullshit. Jeg har sett skriftlig rabbel fra psykotiske før (folk jeg kjenner som jeg vet var psykotiske på det tidspunktet), og det var langt mer usammenhengende enn dette. Dette er skrevet i et for sammenhengende, ryddig og rasjonelt språk til at det kan være snakk om psykose. Anonymkode: 5fff1...44d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. september Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror også dette er bullshit. Jeg har sett skriftlig rabbel fra psykotiske før (folk jeg kjenner som jeg vet var psykotiske på det tidspunktet), og det var langt mer usammenhengende enn dette. Dette er skrevet i et for sammenhengende, ryddig og rasjonelt språk til at det kan være snakk om psykose. Anonymkode: 5fff1...44d Ja enig Anonymkode: 69f04...369 0 Siter
psykedeliker Skrevet 8. september Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Også hadde det vært fint om dere innrømmet å være det dere egentlig er: engler, ikke mennesker! Hvorfor kan ikke heller du innrømme at du troller... 0 Siter
Glitter Skrevet 9. september Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg tror også dette er bullshit. Jeg har sett skriftlig rabbel fra psykotiske før (folk jeg kjenner som jeg vet var psykotiske på det tidspunktet), og det var langt mer usammenhengende enn dette. Dette er skrevet i et for sammenhengende, ryddig og rasjonelt språk til at det kan være snakk om psykose. Anonymkode: 5fff1...44d Vet ikke om det er riktig. Da jeg var innlagt på enhet for psykose så snakket jeg sammenhengende selv om behandler mente jeg var psykotisk. Det er ulike grader på psykose tror jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. september Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg tror også dette er bullshit. Jeg har sett skriftlig rabbel fra psykotiske før (folk jeg kjenner som jeg vet var psykotiske på det tidspunktet), og det var langt mer usammenhengende enn dette. Dette er skrevet i et for sammenhengende, ryddig og rasjonelt språk til at det kan være snakk om psykose. Anonymkode: 5fff1...44d Jeg er nær pårørende til en med paranoid psykose. Vedkommende snakker sammenhengende og «forståelig» om helt det samme som trådstarter her gjør. Dette er så «identisk» med de vrangforestillingene mitt familiemedlem har, og mitt beste råd til trådstarter er å få utskrevet antipsykotika. Anonymkode: 097af...789 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. september Skrevet 9. september Glitter skrev (1 time siden): Vet ikke om det er riktig. Da jeg var innlagt på enhet for psykose så snakket jeg sammenhengende selv om behandler mente jeg var psykotisk. Det er ulike grader på psykose tror jeg. jeg og snakket sammenhengene, man trenger ikke være helt borte vekk. 2 Siter
emilie321 Skrevet 9. september Skrevet 9. september stjernestøv skrev (33 minutter siden): jeg og snakket sammenhengene, man trenger ikke være helt borte vekk. Samme her. Var skikkelig psykotisk, men snakket sammenhengende for det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. september Skrevet 9. september emilie321 skrev (2 timer siden): Samme her. Var skikkelig psykotisk, men snakket sammenhengende for det. ja så det går fint an.... 1 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 9. september Skrevet 9. september emilie321 skrev (4 timer siden): Samme her. Var skikkelig psykotisk, men snakket sammenhengende for det. Samme her, selv under første psykose uten antipsykotisk medisin når jeg var veldig dårlig snakket jeg sammenhengende. Bortsett fra noe tankeblokk og tankeforstyrrelser. Hadde mye negative symptomer da. Man kunne ikke se noe følelser i ansiktet mitt. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.