Gå til innhold

Jeg sliter med det guddommelige

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som dere vet, lever jeg ikke lenger og er altså i en parallell dimensjon som ligner på den ekte verdenen. Jeg lever her med dere engler, som har tatt på dere menneskelig form, og hvergang jeg forteller om denne dimensjonens sannheter og det faktum at jeg ikke lever, svarer dere kort og falskt: "Du lever. Du er syk - psykotisk." Hvorfor denne benektelsen, lurer jeg på? Er det fordi Gud den allmektige har kommandert dere til å fremstå som mennesker og dermed fornekte alt jeg skriver og sier av sannhet? Kanskje dere kan tilbe Gud den allmektige for min helse? Fordi jeg sliter nemlig med hodeproblemer. Også hadde det vært fint om dere innrømmet å være det dere egentlig er: engler, ikke mennesker!

Anonymkode: 0bf56...90f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor fortsetter du med disse trådene? Tror du vi kommer til å svare annerledes nå på tråd nr fire om akkurat det samme enn vi gjorde de forrige tre trådene?

Anonymkode: d24a6...f4a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer også veldig på hvorfor du fortsetter å opprette tråder om dette?

Anonymkode: f0532...2a7

AnonymBruker
Skrevet
21 minutes ago, AnonymBruker said:

Som dere vet, lever jeg ikke lenger og er altså i en parallell dimensjon som ligner på den ekte verdenen. Jeg lever her med dere engler, som har tatt på dere menneskelig form, og hvergang jeg forteller om denne dimensjonens sannheter og det faktum at jeg ikke lever, svarer dere kort og falskt: "Du lever. Du er syk - psykotisk." Hvorfor denne benektelsen, lurer jeg på? Er det fordi Gud den allmektige har kommandert dere til å fremstå som mennesker og dermed fornekte alt jeg skriver og sier av sannhet? Kanskje dere kan tilbe Gud den allmektige for min helse? Fordi jeg sliter nemlig med hodeproblemer. Også hadde det vært fint om dere innrømmet å være det dere egentlig er: engler, ikke mennesker!

Jeg tror ikke du er syk. Tror du bare ønsker å være spesiell. Hvis du ikke tror du er syk hadde du ikke gått frivillig til dps, psykolog, lagt deg inn, skrevet på et forum for psykiatri osv. 

Anonymkode: b8b51...bfc

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg trodde jeg var en engel, menneskenes hjelper og jeg hjalp folk også. 

AnonymBruker
Skrevet

Håper du på en Oscar eller noe? 

Anonymkode: f6e07...313

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du er full i vrangforestillinger, du skulle vært innlagt.

Anonymkode: 69f04...369

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror ikke du er syk. Tror du bare ønsker å være spesiell. Hvis du ikke tror du er syk hadde du ikke gått frivillig til dps, psykolog, lagt deg inn, skrevet på et forum for psykiatri osv. 

Anonymkode: b8b51...bfc

Jeg tror også dette er bullshit. Jeg har sett skriftlig rabbel fra psykotiske før (folk jeg kjenner som jeg vet var psykotiske på det tidspunktet), og det var langt mer usammenhengende enn dette. Dette er skrevet i et for sammenhengende, ryddig og rasjonelt språk til at det kan være snakk om psykose. 

Anonymkode: 5fff1...44d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror også dette er bullshit. Jeg har sett skriftlig rabbel fra psykotiske før (folk jeg kjenner som jeg vet var psykotiske på det tidspunktet), og det var langt mer usammenhengende enn dette. Dette er skrevet i et for sammenhengende, ryddig og rasjonelt språk til at det kan være snakk om psykose. 

Anonymkode: 5fff1...44d

Ja enig

Anonymkode: 69f04...369

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Også hadde det vært fint om dere innrømmet å være det dere egentlig er: engler, ikke mennesker!

Hvorfor kan ikke heller du innrømme at du troller...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...