AnonymBruker Skrevet 8. september Skrevet 8. september Fordi kommunen er lavterskel og mer ment som støtte, mens dps er reell behandling. Å drifte tilbudet til dps koster mer enn å drifte tilbudet til kommunen. Anonymkode: d5a05...5b7 0 Siter
nachnoo Skrevet 8. september Skrevet 8. september DPS er spesialisthelsetjeneste på linje med en somatisk poliklinikk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. september Skrevet 9. september Si det, DPS som jeg har gått til i flere runder var ikke verdt å betale. For et tragisk system DPS er, lite hjelp å få. De er mer opptatt av å ta inn en haug med folk, istedenfor å faktisk hjelpe de som er tilstede. tragisk Anonymkode: bc7a4...bb2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. september Skrevet 9. september 3 hours ago, AnonymBruker said: Si det, DPS som jeg har gått til i flere runder var ikke verdt å betale. For et tragisk system DPS er, lite hjelp å få. De er mer opptatt av å ta inn en haug med folk, istedenfor å faktisk hjelpe de som er tilstede. tragisk Anonymkode: bc7a4...bb2 Og dette baserer du på kun din egen opplevelse? Anonymkode: d5a05...5b7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. september Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Og dette baserer du på kun din egen opplevelse? Anonymkode: d5a05...5b7 Selvfølgelig, men vet mange andre føler det samme Anonymkode: bc7a4...bb2 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 9. september Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Og dette baserer du på kun din egen opplevelse? Du kan jo sjekke google reviews for ulike DPS-er her i landet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. september Skrevet 9. september Drømmeautomat skrev (2 timer siden): Du kan jo sjekke google reviews for ulike DPS-er her i landet. Den DPSen jeg siktet til har ikke akkurat gode anmeldelser der så jeg.... Anonymkode: bc7a4...bb2 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 10. september Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (På 8.9.2025 den 21.22): Tror du? Anonymkode: 736f0...6ca Det er en lov som sier at kommunal helsehjelp ikke skal belastes med egenandel. Poliklinisk behandling hos spesialisthelsetjenesten, kan belastes med egenandel - men noen pasienter er fritatt (mener jeg å huske...). 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.