Gå til innhold

kan det hjelpe? øke seroquel?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Skulle hatt noe å sove på som slo meg skikkelig ut men hva hvis jeg prøver med 100 mg seroquel istedenfor 50 mg? Det har jeg lov å gjøre, kunne jo prøvd det først eller hva mener dere? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har lov til å gjøre det som du sier (at det er avtalen mellom deg og psykiater), så er det vel bare til å prøve? 

stjernestøv
Skrevet
Vendi skrev (13 minutter siden):

Hvis du har lov til å gjøre det som du sier (at det er avtalen mellom deg og psykiater), så er det vel bare til å prøve? 

ja kan jo prøve det i kveld, vil ikke sove annenhver natt nå men må jeg så må jeg jo. 

FjellOgDalar
Skrevet

Jeg ville ikke vært redd for å gi det et forsøk. I og med du har fått grønt lys er det sannsynlig at legen tenker det er innafor. 

stjernestøv
Skrevet
FjellOgDalar skrev (9 minutter siden):

Jeg ville ikke vært redd for å gi det et forsøk. I og med du har fått grønt lys er det sannsynlig at legen tenker det er innafor. 

ja før brukte jeg jo 100 mg før jeg gikk ned til 50 mg så det er greit for han, mener jeg fikk restless legs av det da men. men det skader jo ikke å prøve nei, seroquel virker vel i mer enn to timer? 

Skrevet
stjernestøv skrev (53 minutter siden):

ja før brukte jeg jo 100 mg før jeg gikk ned til 50 mg så det er greit for han, mener jeg fikk restless legs av det da men. men det skader jo ikke å prøve nei, seroquel virker vel i mer enn to timer? 

Finner du bare på nye spørsmål og tråder  for å få oppmerksomhet? 

Anonymkode: 6fe1d...203

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Finner du bare på nye spørsmål og tråder  for å få oppmerksomhet? 

Å jadda det er nok sikkert derfor ja du :) 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Å jadda det er nok sikkert derfor ja du :) 

Ja det var det jeg tenkte ettersom du egentlig vet svaret skjønner du :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...