Gå til innhold

Å ikke få den hjelpen man trenger eller få "riktig" diagnose

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør man da? Når man er sikker på at man har en diagnose, og kjenner igjen mange symptom på den, men behandler mener det ikke stemmer og ilegger det til at det er andre ting, og eksisterende problemer som ligger bak det?

Hva gjør man når man ikke er enig i dette, ikke får hjelp til dette, og ikke får behandling for det jeg føler jeg trenger?

Ikke veldig happy for helsevesenet nå. DPS selvfølgelig.....

Anonymkode: ed457...17f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enkelt. Få en second opinion.

Anonymkode: 97839...1fe

AnonymBruker
Skrevet

Som Anonym over her nevner kan du få en second opinion hos et annet DPS.

Anonymkode: 9f32f...1e2

AnonymBruker
Skrevet

Må man henvises på nytt da eller hvordan går det?

Har vært lenge i psykiatrien, og vet ikke om jeg orker en ny kamp kjenner jeg. Har gjort det så mye før med DPS, det er slitsomt og vet ikke om jeg orker dette mer...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Må man henvises på nytt da eller hvordan går det?

Har vært lenge i psykiatrien, og vet ikke om jeg orker en ny kamp kjenner jeg. Har gjort det så mye før med DPS, det er slitsomt og vet ikke om jeg orker dette mer...

Ja, du må henvises på nytt. 

Da må du nesten bare bestemme deg for hva som er viktigst for deg og gå for det.

Anonymkode: 9f32f...1e2

Skrevet

Har du fått medisiner som funker og gjør noe bra for deg?

psykedeliker
Skrevet

Hvis behandler mener at spesifikke årsaker ligger bak pasientens vanskeligheter, er det behandler som har bevisbyrden. Hva sier behandler til det?

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor må det være en kamp?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...