AnonymBruker Skrevet 9. september Skrevet 9. september Tatt to overdoser med samme styrke og bare ene gangen ble jeg lagt i respirator. Lurer på hva de så den ene gangen som gjorde at de la meg i respirator da men ikke den andre? Anonymkode: 864c6...fe0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. september Skrevet 9. september Du kan be om innsyn i journalen din. Anonymkode: de75a...a94 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. september Skrevet 9. september Just now, AnonymBruker said: Du kan be om innsyn i journalen din. Anonymkode: de75a...a94 Det står ikke noe detaljert eller noe om hvorfor det og det blir gjort der. Anonymkode: 864c6...fe0 0 Siter
frosken Skrevet 9. september Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tatt to overdoser med samme styrke og bare ene gangen ble jeg lagt i respirator. Lurer på hva de så den ene gangen som gjorde at de la meg i respirator da men ikke den andre? Anonymkode: 864c6...fe0 Du pustet sannsynligvis dårligere den ene gangen. 1 Siter
FjellOgDalar Skrevet 10. september Skrevet 10. september Når det vurderes som medisinsk nødvendig. Det kommer meden hvis risiko, så det er ikke noe de gjør før de må. 0 Siter
nachnoo Skrevet 10. september Skrevet 10. september Hva er en respirator? Det er en maskin som gir pustehjelp. Når man trenger hjelp med pusten, blir man lagt på respirator. Trenger man det ikke, brukes ikke respirator. Så enkelt er det 🙂 0 Siter
Lady HM Skrevet 10. september Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (På 9.9.2025 den 20.20): Tatt to overdoser med samme styrke og bare ene gangen ble jeg lagt i respirator. Lurer på hva de så den ene gangen som gjorde at de la meg i respirator da men ikke den andre? Anonymkode: 864c6...fe0 At du tok to like doser, betyr ikke at kroppen reagerte på samme måte begge gangene. Det eneste som avgjør om du blir lagt i respirator, er hvor godt du puster på egenhånd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.