AnonymBruker Skrevet 9. september Skrevet 9. september Jeg har funnet en beskrivelse på et stort problem, det er apati! Jeg har «dessverre» ferie. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Jeg angrer også på alle fremtidsplaner. Men avbryter jeg dem, så angrer jeg på det og. Nå har jeg blitt så sliten i hodet at jeg har begynt å bli syk. Begynner å kjenne forkjølelse. Om den hadde kommet uansett vet jeg ikke, men immunforsvaret mitt går ned når jeg er for lenge mye sint over tid+ nedstemt. Jeg er enkelt og greit apatisk når det gjelder avgjørelser. Anonymkode: 41bdc...821 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. september Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (På 10.9.2025 den 0.28): Jeg har funnet en beskrivelse på et stort problem, det er apati! Jeg har «dessverre» ferie. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Jeg angrer også på alle fremtidsplaner. Men avbryter jeg dem, så angrer jeg på det og. Nå har jeg blitt så sliten i hodet at jeg har begynt å bli syk. Begynner å kjenne forkjølelse. Om den hadde kommet uansett vet jeg ikke, men immunforsvaret mitt går ned når jeg er for lenge mye sint over tid+ nedstemt. Jeg er enkelt og greit apatisk når det gjelder avgjørelser. Anonymkode: 41bdc...821 Dette er ikke apati, men ambivalens. Vidt forskjellige begreper .... Anonymkode: 34dfc...95d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.