Gå til innhold

Kan DPS og NAV med jobbspesialist presse uføretrygdede ut i jobb ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men siste året har jeg vært og er på mitt sykeste i mitt voksne liv, aldri vært så deprimert før ( har mareritt om at jeg henger meg) våkner med angst mange ganger , panikkanfall om dagen....det er ikke akkurat beroligende at behandler vil presse meg i arbeid...

Anonymkode: 31c57...015

Nei, det er jeg helt enig i!

Anonymkode: bb20d...add

Videoannonse
Annonse
psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Saken er at jeg er redd for at denne sosionomen, altså behandleren min vil sette en ny diagnose

Kanskje det er på tide at du begynner å sette hardt mot hardt?

Drømmeautomat
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

ja, jeg er helt enig i det du skriver her...Saken er at jeg er redd for at denne sosionomen, altså behandleren min vil sette en ny diagnose

på meg. Hun har sagt " hvis depresjonen varer mer enn 6mnd. blir den omgjort til "varig forsonlighetsforandring"..eller en personlighetsforstyrrelse....og den diagnosen har jeg lite lyst skal bli sendt i epikrise til fastlegen . Tenker det kan påvirke hvordan jeg blir møtt med somatiske plager og sykdommer i fremtiden...uansett så føler jeg at det ikke er rett diagnose , da tidligere psykiater og psykolog har gitt andre diagnoser

Så nok en gang opplever du at behandleren presser deg med en bakenforliggende trussel.

Hva sier magefølelsen din, tror du hun vil deg vel og er lydhør for din opplevelse av dette om du tar det opp med henne? Eller tror du hun vil reagere negativt på det?

Hvis du tror det siste ville jeg sagt noe diplomatisk á la, takk for behandlingen, men jeg tror jeg er for deprimert til å nyttegjøre meg dette nå og avslutta selv.

Jeg tror forresten ikke en sosionom kan omgjøre en diagnose, men noen i teamet hennes kan kanskje det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...