AnonymBruker Skrevet 10. september Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men siste året har jeg vært og er på mitt sykeste i mitt voksne liv, aldri vært så deprimert før ( har mareritt om at jeg henger meg) våkner med angst mange ganger , panikkanfall om dagen....det er ikke akkurat beroligende at behandler vil presse meg i arbeid... Anonymkode: 31c57...015 Nei, det er jeg helt enig i! Anonymkode: bb20d...add 0 Siter
psykedeliker Skrevet 10. september Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Saken er at jeg er redd for at denne sosionomen, altså behandleren min vil sette en ny diagnose Kanskje det er på tide at du begynner å sette hardt mot hardt? 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 10. september Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (19 minutter siden): ja, jeg er helt enig i det du skriver her...Saken er at jeg er redd for at denne sosionomen, altså behandleren min vil sette en ny diagnose på meg. Hun har sagt " hvis depresjonen varer mer enn 6mnd. blir den omgjort til "varig forsonlighetsforandring"..eller en personlighetsforstyrrelse....og den diagnosen har jeg lite lyst skal bli sendt i epikrise til fastlegen . Tenker det kan påvirke hvordan jeg blir møtt med somatiske plager og sykdommer i fremtiden...uansett så føler jeg at det ikke er rett diagnose , da tidligere psykiater og psykolog har gitt andre diagnoser Så nok en gang opplever du at behandleren presser deg med en bakenforliggende trussel. Hva sier magefølelsen din, tror du hun vil deg vel og er lydhør for din opplevelse av dette om du tar det opp med henne? Eller tror du hun vil reagere negativt på det? Hvis du tror det siste ville jeg sagt noe diplomatisk á la, takk for behandlingen, men jeg tror jeg er for deprimert til å nyttegjøre meg dette nå og avslutta selv. Jeg tror forresten ikke en sosionom kan omgjøre en diagnose, men noen i teamet hennes kan kanskje det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. september Skrevet 12. september Drømmeautomat skrev (På 10.9.2025 den 17.14): Så nok en gang opplever du at behandleren presser deg med en bakenforliggende trussel. Hva sier magefølelsen din, tror du hun vil deg vel og er lydhør for din opplevelse av dette om du tar det opp med henne? Eller tror du hun vil reagere negativt på det? Hvis du tror det siste ville jeg sagt noe diplomatisk á la, takk for behandlingen, men jeg tror jeg er for deprimert til å nyttegjøre meg dette nå og avslutta selv. Jeg tror forresten ikke en sosionom kan omgjøre en diagnose, men noen i teamet hennes kan kanskje det. Magefølelsen min sier at hun kommer til å reagere negativt på det. Men jeg skal alikavel gjøre det, nå på tirsdag....Kanskje de gir folk den diagnosen etter 6mnd og depresjonen ikke er over i behandling , fordi det viser jo på en måte til at det er pasienten det er noe i veien med, det er ikke det at behandlingen ikke har vært god nok Anonymkode: 31c57...015 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.