Gå til innhold

Klage på behandling?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fru2020 skrev (20 minutter siden):

Tusen takk for grundige og gode tilbakemeldinger. Jeg skal bruke litt tid på dette. Nå er uansett ikke tiden inne fordi jeg er for langt nede til å kjempe.

Men behandler her på sengeposten sa at hun skulle snakke med poliklinikken om utredning. Hvis det kommer fra henne vil det nok telle mer enn fra meg.

Jeg er så ufattelig sliten. Ligger her og klarer ikke sitte oppreist, ikke spise, ikke ta imot besøk. Og fremtiden? Runde på runde på runde med det samme.

Hva med å forsøke ECT? Etter jeg fikk ECT så har jeg vært stabil. Det er nesten ett år siden. Jeg som deg ble deprimert flere ganger i året..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner det ser mørkt ut nå, men der er alltid håp samme hvor mørkt det føles ut. Der er vel medisiner du ikke har forsøkt f.eks? Jeg tror mye vil ordne seg for deg når du får rett diagnose og medisinering. 

Anonymkode: 6a294...76d

Det er noen medisiner ja, men jeg tror at fokuset på personlighetsforstyrrelse gjør at jeg ikke får prøve flere.

Glitter skrev (1 time siden):

Hva med å forsøke ECT? Etter jeg fikk ECT så har jeg vært stabil. Det er nesten ett år siden. Jeg som deg ble deprimert flere ganger i året..

Depresjonene mine pleier ikke vare lenger enn noen måneder. Må de ikke vare lengre for å bruke ect? 

Skrevet
Fru2020 skrev (1 time siden):

Tusen takk for grundige og gode tilbakemeldinger. Jeg skal bruke litt tid på dette. Nå er uansett ikke tiden inne fordi jeg er for langt nede til å kjempe.

Men behandler her på sengeposten sa at hun skulle snakke med poliklinikken om utredning. Hvis det kommer fra henne vil det nok telle mer enn fra meg.

Jeg er så ufattelig sliten. Ligger her og klarer ikke sitte oppreist, ikke spise, ikke ta imot besøk. Og fremtiden? Runde på runde på runde med det samme.

Mener at du er betydelig yngre enn meg. Jeg var mye dårlig tidligere, men er nå vesentlig mer stabil. Så det kan skje med deg også. Du må bare holde ut. Lett å si, men prøv iallefall. Jeg har iallefall trua på deg. God bedring!

Skrevet
Fru2020 skrev (14 minutter siden):

Det er noen medisiner ja, men jeg tror at fokuset på personlighetsforstyrrelse gjør at jeg ikke får prøve flere.

Depresjonene mine pleier ikke vare lenger enn noen måneder. Må de ikke vare lengre for å bruke ect? 

Hos meg hadde det kun vart noen måneder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...