Seroxat Skrevet 25. september Forfatter Skrevet 25. september (endret) Trinity80 skrev (11 timer siden): Om du sliter med depresjon bør du øke dosen til det dobbelte i samråd med lege. Ved 20 mg er man godt beskyttet om medisinen fungerer. Gode nyheten er at effekten ved økning kommer mye raskere enn ved oppstart. Jeg forstår ♥️ Er det vanlig å få bivirkninger ved doseøkning? Hvor lang tid tar det før bedring kommer etter doseøkning?Takk for tilbakemelding ♥️ Endret 25. september av Seroxat 0 Siter
Trinity80 Skrevet 25. september Skrevet 25. september Seroxat skrev (6 timer siden): Jeg forstår ♥️ Er det vanlig å få bivirkninger ved doseøkning? Hvor lang tid tar det før bedring kommer etter doseøkning?Takk for tilbakemelding ♥️ Veldig individuelt det du spør om. Men synes du bør teste doseøkning. 0 Siter
Seroxat Skrevet 26. september Forfatter Skrevet 26. september (endret) Trinity80 skrev (17 timer siden): Veldig individuelt det du spør om. Men synes du bør teste doseøkning. Jeg forstår ♥️ Jeg har økt dosen fra 10 mg til 15 mg i dag. Vet du omdet tar like lang tid før man opplever bedring ved doseøkning som ved oppstart? Og vil jeg få bivirkninger ved doseøkning? Takk for tilbakemelding ♥️ Endret 26. september av Seroxat 0 Siter
Seroxat Skrevet 26. september Forfatter Skrevet 26. september Dere som går på Cipralex; opplever dere å bli følelsesløse av den? 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 26. september Skrevet 26. september (endret) Seroxat skrev (5 minutter siden): Dere som går på Cipralex; opplever dere å bli følelsesløse av den? Jeg hadde ingen effekt av den men følelsene var som før. Bare meg selv liksom. Lettrørt, kunne være sprudlende og alle følelsene man skulle være i kontakt med. Men dette var selvfølgelig etter depresjonen gikk over av seg selv. Har jo også vært kjempe følelsesflaten med den men det var nok mest negative symptomer og ikke medisinen. Endret 26. september av Den forsvunne diamanten 0 Siter
Seroxat Skrevet 26. september Forfatter Skrevet 26. september (endret) Seroxat skrev (1 time siden): Jeg forstår ♥️ Jeg har økt dosen fra 10 mg til 15 mg i dag. Ber for at jeg vil oppleve bedring på depresjonen snart 🙏🙏Takk for tilbakemelding ♥️ Endret 26. september av Seroxat 0 Siter
Seroxat Skrevet 26. september Forfatter Skrevet 26. september (endret) Seroxat skrev (1 time siden): Endret 26. september av Seroxat Har svart to . 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. september Skrevet 26. september Hvorfor siterer du deg selv på den måten? Anonymkode: 0be97...9b0 0 Siter
Seroxat Skrevet 26. september Forfatter Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvorfor siterer du deg selv på den måten? Anonymkode: 0be97...9b0 Jeg vet ikke hvorfor det kommer opp flere ganger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.