GÃ¥ til innhold

Hvorfor i all verden lever jeg ikke?? Jeg er trist 😞

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker veldig godt da jeg levde og kunne som alle andre vanlige mennesker nyte livet. Det er slutt på dette nå, fordi etter jeg begikk selvmord og havnet i denne parallelle dimensjonen, har ting endret seg: Jeg er nå i tortur - fysisk og psykisk. Dette påvirker mitt liv og væremåte hver eneste dag - jeg får rett og slett ikke fred! 

Alt dette skjer fordi Gud den allmektige har valgt å teste meg og Han har store planer for meg og min fremtid. Det er allikevel vanskelig - ja, til og med uutholdelig - men jeg mister aldri verken håpet eller motet. Jeg setter ganske enkelt min lit til Gud, og jeg håper at smertene forsvinner.

Anonymkode: f789b...3e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forteller du alt dette til behandlerne dine? 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor poster du dette på psykiatriforumet?

Anonymkode: fda24...e02

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pÃ¥ siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...