Gå til innhold

Man trenger mer trygghet og forståelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette føler jeg beskriver så veldig godt hvordan jeg opplever det og hvordan jeg har opplevd møtet med helsevesen ifb med angst og lignende. Man blir møtt med alt for lite validering forståelse og trygghet. Man føler bare det er noe galt med en som reagerer og føler slik man gjør og det er bare fokus på «hvordan komme seg videre». Ja det må man fokusere på men man hopper over så mange viktige steg på veien dit. Man kommer seg faktisk lettere videre automatisk om man hadde blitt møtt mer mer validering forståelse og trygghet!

det er min påstand og min erfaring og også basert på min kunnskap gjennom feks arbeid med barn. Trygghet forståelse og validering er så utrolig viktig!

IMG_6997.png

Anonymkode: 0b7c9...669

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forståelse og trygghet er absolutt viktig,  - - men ikke HELE tiden. Man må også jobbe med å komme seg videre :) 

Anonymkode: 64817...c77

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Forståelse og trygghet er absolutt viktig,  - - men ikke HELE tiden. Man må også jobbe med å komme seg videre :) 

Ja.  Som jeg skriver og. Men det er virkelig er totalt fravær av det i mye behandling  og jeg mener at når man hopper over det første steget der så vil man ikke lykkes med behandling heller. Fordi det er noe der som ikke er innfridd av behov først 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ja.  Som jeg skriver og. Men det er virkelig er totalt fravær av det i mye behandling  og jeg mener at når man hopper over det første steget der så vil man ikke lykkes med behandling heller. Fordi det er noe der som ikke er innfridd av behov først . Jeg tror mye av nøkkelen ligger der 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...