Gå til innhold

Hvordan "renvaske" meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (På 13.9.2025 den 8.56):

Til alle diagnoser er det knyttet en dato. Det betyr at du hadde den lidelsen i den behandlingen som ble avsluttet på den datoen. Ikke noe mer. 
I min journal står det isjias og en dato våren 2009. Det sier ingenting om meg i dag. 

På toppen av hver epikrise fra nevrologisk avd (og det er en del), står mine diagnoser samt «suicidforsøk». Ingen årstall. Jeg har ingen aktive psykiatriske diagnoser, men bryr meg ikke så mye om at det står PTSD der. Men at suiciforsøk står der - øverst til og med, reagere jeg på. Jeg liker det ikke, og det er heller ikke en diagnose. Alle de som går inn der og leser det, kan ikke vite om dette er nytt eller gammelt. Dette er 25 år siden. Hva tenker du om dette? Kan man endre det?

Anonymkode: 56b71...7cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det burde stått årstall. Du kan påpeke det. 

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (12 minutter siden):

Det burde stått årstall. Du kan påpeke det. 

Ok, takk. 

Anonymkode: 56b71...7cf

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...