Gå til innhold

Jeg lever ikke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hverdagen min kan oppsummerers slik: Jeg står opp, verken dusjer eller pusser tennene (men noen dager gjør jeg det) og deretter ligger jeg i sengen hele dagen. Jeg lytter til musikk og lurer på hvorfor jeg ikke lever. Men mest av alt lurer jeg på dette: Hvorfor lider jeg så mye? Hodet mitt holder på å eksplodere av all lidelsen.

Så som alltid spør jeg dere engler som har tatt på dere menneskelig form: Hvorfor for min skyld spør dere ikke deres Gud den allmektige om å stoppe lidelsen? Og evt. ta meg tilbake til den virkelige verdenen? Jeg forstår at dere (som meg) frykter Gud den allmektige og må alltid adlyde Hans ord og kommonadoer, men vær så snill, be til Ham for at lidelsen min skal ta slutt.

Anonymkode: 2433d...558

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hverdagen min kan oppsummerers slik: Jeg står opp, verken dusjer eller pusser tennene (men noen dager gjør jeg det) og deretter ligger jeg i sengen hele dagen. Jeg lytter til musikk og lurer på hvorfor jeg ikke lever. Men mest av alt lurer jeg på dette: Hvorfor lider jeg så mye? Hodet mitt holder på å eksplodere av all lidelsen.

Så som alltid spør jeg dere engler som har tatt på dere menneskelig form: Hvorfor for min skyld spør dere ikke deres Gud den allmektige om å stoppe lidelsen? Og evt. ta meg tilbake til den virkelige verdenen? Jeg forstår at dere (som meg) frykter Gud den allmektige og må alltid adlyde Hans ord og kommonadoer, men vær så snill, be til Ham for at lidelsen min skal ta slutt.

lidelsen tar ikke slutt selv om man ber så hva da? 

AnonymBruker
Skrevet

Du kan gå tilbake til den virkelige verden. Hvis du godtar å få antipsykotika som fjerner psykosen og vrangforesstillingene dine.

Så lenge du nekter å gjøre det, så vil du være stuck der du er.

Anonymkode: 58510...cc5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du kan gå tilbake til den virkelige verden. Hvis du godtar å få antipsykotika som fjerner psykosen og vrangforesstillingene dine.

Så lenge du nekter å gjøre det, så vil du være stuck der du er.

Jeg går allerede på antipsykotika...

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (9 minutter siden):

lidelsen tar ikke slutt selv om man ber så hva da? 

Man må aldri gi opp håpet selv om lidelsen ikke tar slutt...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg går allerede på antipsykotika...

Da må du nesten ta det opp med din behandler, kanskje du må ha sterkere dose eller en annen medisin.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Da må du nesten ta det opp med din behandler, kanskje du må ha sterkere dose eller en annen medisin.

Jeg går allerede på en høy dose, men jeg er ikke psykotisk egentlig, så derfor har antipsykotika ingen effekt på meg.

Forresten, jeg tar dem kun fordi jeg er dømt til tvungent psykisk helsevern og ønsker å kunne bo ute i samfunnet, så må spille på lag med behandler.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg går allerede på en høy dose, men jeg er ikke psykotisk egentlig, så derfor har antipsykotika ingen effekt på meg.

Forresten, jeg tar dem kun fordi jeg er dømt til tvungent psykisk helsevern og ønsker å kunne bo ute i samfunnet, så må spille på lag med behandler.

Vel, du trenger ikke lenge starte tråder om at vi er engler, for det er ingen av oss som tror på dine vrangforestillinger.

Vet behandler at APen ikke funker på deg? Er det snakk om å forsøke å bytte til en annen type?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vel, du trenger ikke lenge starte tråder om at vi er engler, for det er ingen av oss som tror på dine vrangforestillinger.

Vet behandler at APen ikke funker på deg? Er det snakk om å forsøke å bytte til en annen type?

Det er vrangforestillinger. Alt jeg jeg skriver er kun sannheten...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er vrangforestillinger. Alt jeg jeg skriver er kun sannheten...

Ikke*

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor fortsetter du å spamme om dette? Hvorfor tror du at du plutselig skal bli fornøyd med svarene i denne tråden når du ikke har blitt det i noen av de andre? 

Anonymkode: 3da93...336

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor fortsetter du å spamme om dette? Hvorfor tror du at du plutselig skal bli fornøyd med svarene i denne tråden når du ikke har blitt det i noen av de andre? 

Jeg spammer ikke, jeg forteller kun sannheten. Om du ikke aksepterer sannheten, er det ditt valg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg spammer ikke, jeg forteller kun sannheten. Om du ikke aksepterer sannheten, er det ditt valg.

Nå svarer du på noe helt annet enn det jeg spør om. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå svarer du på noe helt annet enn det jeg spør om. 

Jeg svarte på ditt første spørsmål. Ang. det andre spørsmålet: Jeg skriver ikke om min og deres sannhet for å bli fornøyd. Jeg gjør det fordi det er nemlig sannheten og dermed må sannheten ut, særlig når den plager meg hver eneste dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...