Gå til innhold

klarer ikke å ikke ha fokus på dette.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Jeg kjenner ikke energier etter at jeg økte risperidon men kjenner på rarhet og alt rundt meg er rart og, som da jeg gikk fra min mor til bilen i dag...bare trodde jeg skulle dette sammen men gjorde ikke det. Min sønn og nevø som gikk bak meg hørtes rare ut, i det hele tatt er rarheten ikke bare inne i meg men utenfor også. Jeg kan jo ikke la være å fokusere på dette når det er sånn? Det kommer jo over meg og drar meg med, tror nok dette er noe jeg må leve med men det er umulig å ignorere det. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg hadde ikke klart det. Det er en del av livet, i perioder, og da blir det bare slik. Håper du får en ok helg :) 

Anonymkode: 937bc...699

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Nei, jeg hadde ikke klart det. Det er en del av livet, i perioder, og da blir det bare slik. Håper du får en ok helg :) 

Nei det er jo umulig når det er sånn, ja det er bare sånn det er. jo takk og god helg til deg :) har lagd innbakte pølser nå. 

stjernestøv
Skrevet

Men jeg er fullstendig enig med de som sier dette er pga jeg har rotet med medisiner, jeg var ikke sånn før men har vært sånn i mange år. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (14 minutter siden):

Men jeg er fullstendig enig med de som sier dette er pga jeg har rotet med medisiner, jeg var ikke sånn før men har vært sånn i mange år. 

Tror ikke du skal ta alt på deg selv, husk at sykdommen din er alvorlig og med den kommer mye "drit"-symptomer.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tror ikke du skal ta alt på deg selv, husk at sykdommen din er alvorlig og med den kommer mye "drit"-symptomer.

Ok. Ja det er jo den sykdommen og som gjør ting med meg. 

Skrevet

Kan det være at noe av dette skyldes det lave blodtrykket ditt?

AnonymBruker
Skrevet
ISW skrev (15 minutter siden):

Nei, er du lege som påstår slikt?

Anonymkode: f464e...f4f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei. Men hvis du hadde fulgt med på forumet en stund hadde du kanskje observert noe lignende?

AnonymBruker
Skrevet
ISW skrev (3 minutter siden):

Nei. Men hvis du hadde fulgt med på forumet en stund hadde du kanskje observert noe lignende?

Hvem tror du at du er som svarer så frekt?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hvem tror du at du er som svarer så frekt?

Nå var det strengt tatt DU som var frekk.

Anonymkode: 01239...0a7

stjernestøv
Skrevet (endret)
ISW skrev (1 time siden):

Ja det kan godt hende. Ingenting å gjøre med det? 

Endret av stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var ikke en påstand ISW kom med, det var et spørsmål.

Anonymkode: f9a07...bdb

Skrevet
stjernestøv skrev (2 timer siden):

Du får mye «kjeft» på dette forumet for å ha rotet med medisiner, og jeg synes det er litt overdrevet. Ja, du må absolutt gå på medisiner og du har tatt ukloke valg når du har sluttet på dem. Men jeg er ikke enig i at det er grunnlag for bastante konklusjoner om at de symptomene du opplever i dag skyldes tidligere rot med medisiner.

Jeg mener det er mer sannsynlig at symptomene dine i dag skyldes at du har en alvorlig sykdom, som debuterte tidlig, og som kan ha et forløp med forverring. Jeg mistenker at du hadde hatt lignende utfordringer i dag på grunn av sykdommen uansett, helt uavhengig av tidligere rot med medisiner. Jeg mener derfor at du ikke skal trenge å føle på at det er din skyld at du sliter med f.eks denne rarheten din. Det er sykdommens skyld. 

Anonymkode: 703cb...643

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...