stjernestøv Skrevet 15. september Forfatter Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva legger du i "rar"? Anonymkode: 62785...2c9 Rar i hodet og kroppen, som å være i en annen dimensjon på en måte. Alt blir fjernt i virkeligheten, blir vanskelig å fokusere på ting rundt meg selv om jeg prøver. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. september Skrevet 15. september stjernestøv skrev (6 minutter siden): Rar i hodet og kroppen, som å være i en annen dimensjon på en måte. Alt blir fjernt i virkeligheten, blir vanskelig å fokusere på ting rundt meg selv om jeg prøver. Så uvirkelighetsfølelse? Anonymkode: 62785...2c9 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. september Forfatter Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så uvirkelighetsfølelse? Anonymkode: 62785...2c9 Ja uvirkelighetsfølelse, psykiateren mente det var depersonalisering men kan man ha det så ofte? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. september Forfatter Skrevet 15. september @nachnoo kan man ha depersonalisering hele tiden og hva gjør man med det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.