Gå til innhold

Beskjeder fra universet/Gud?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fra jeg vært liten fått tydelige beskjeder fra universet. Feks har jeg alltid fått beskjed på forhånd når noen skal dø eller bli alvorlig syk. Jeg får også klarer beskjeder om nå skal du gjøre sånt eller sånt. Det skjer ikke ofte. Kanskje bare noen ganger i året. Første gang jeg tok en overdose skjedde det slik. Jeg fikk plutselig utav det blå beskjed og så gjorde jeg det.

At vi mennesker er del av universet og at vi gjensidig påvirker hverandre tar jeg som en selvfølge. At det er krefter større enn mennesket som påvirker livene våre er for meg helt logisk.

....

Men dette har jeg selvfølgelig holdt for meg selv i møte med psykiatrien for å ikke bli misforstått. Jeg er en del av et anerkjent trossamfunn, men jeg er redd for at det i psykiatrien likevel er fordommer og mistro mot våre tanker.

Men idag glapp det utav meg. Jeg er for tiden deprimert og innlagt. Har funnet en ro i at jeg skal vente på beskjed fra utenfor meg selv før jeg gjør noe og sa det til sykepleieren. Hun begynte å spør meg ut. Nå er jeg redd for at det kommer til å problematiserer. Jeg ser jo her inne også at med en gang noen skriver at de er i kontakt med universet så er det tegn på sykdom. Men dette er jo en tro svært mange lever godt med. Det spirituelle er jo en del av meg både når jeg er dårlig og når jeg har det bra.

Tror dere at jeg nå har skapt trøbbel for meg selv? Bør jeg prøve å rette det opp eller bare forholde meg i ro?

Anonymkode: 8ec83...5f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kommer vel an på om din forbindelse med universet gjør deg godt eller ikke. Om du skal fortsette å snakke om det.n

Min forbindelse med universet gjør meg ikke godt derfor tar jeg medisin mot psykose. Fordi det fungerer som en blokade mellom meg og universet. Fikk diagnosen shizoaffektiv og jeg vet det jeg opplever blir tolket som sykdom, men det er nå så. Jeg vil ikke ha det sånn så jeg gjorde som de sa i håp om at det skulle hjelpe og det gjorde det.

Endret av Glitter
stjernestøv
Skrevet

Det er ikke alt som blir tolkes som sykt heller har jeg opplevd og hadde jeg hatt det godt med disse opplevelsene hadde jeg levd livet uten ap. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...