AnonymBruker Skrevet 15. september Skrevet 15. september Jeg snakker/diskuterer ikke min personlige tro her inne eller andre steder, Ingen personer skal få påvirke meg. Anonymkode: 4352d...f53 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. september Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg snakker/diskuterer ikke min personlige tro her inne eller andre steder, Ingen personer skal få påvirke meg. Anonymkode: 4352d...f53 Da kan ikke din tro være særlig sterk, hvis du er så redd for å bli påvirket. Anonymkode: 4ee0c...2cc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. september Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da kan ikke din tro være særlig sterk, hvis du er så redd for å bli påvirket. Anonymkode: 4ee0c...2cc Jo den er sterk så har ikke noe med det å gjøre heldigvis. Anonymkode: 4352d...f53 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. september Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo den er sterk så har ikke noe med det å gjøre heldigvis. Anonymkode: 4352d...f53 Men du er jo ikke trådstarter? Anonymkode: b9e9a...cc4 0 Siter
psykedeliker Skrevet 15. september Skrevet 15. september Universet bombarderer oss med sanseinformasjon konstant, og menneskehjernen prøver å sortere alt sammen i meningsfylte kategorier, enten det gjelder åndsvitenskap eller naturvitenskap. Men kritisk tenkning er like viktig i begge disiplinene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.