AnonymBruker Skrevet 14. september Skrevet 14. september Er så lei. Jeg har fått(og får enda) hjelp av psykolog. Jeg har OCD og angst. Det styrer alt i livet mitt. Jeg er «skadet» fra barndommen uten at jeg skal gå inn på det. Er i full jobb, mann og barn osv.Fungerer, men går hele dagen å kverner og lager katastrofetanker.F…..som den angsten kan lyve!Hater det!Føler jeg må passe på farer overalt.Livredd for jeg skal være skyld i at andre skader seg. Noen som har det likt?  Anonymkode: 0a796...b99 0 Siter
nachnoo Skrevet 14. september Skrevet 14. september FÃ¥r du vedvarende medikamentell behandling? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. september Skrevet 14. september hva går du på av medisiner? Anonymkode: 0caea...25a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. september Skrevet 14. september Jeg går på 100mg Sertralin. Har brukt sobril tidligere, men er sluttet. Anonymkode: 0a796...b99 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. september Skrevet 16. september Ingen?Usikker om jeg har riktig medisin Anonymkode: 0a796...b99 0 Siter
nachnoo Skrevet 16. september Skrevet 16. september Medisinen er nok riktig, men ved ocd må dosene være meget store. Sannsynlig at dosen er for lav. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.