AnonymBruker Skrevet 14. september Skrevet 14. september Noen som vil dele sine erfaringer med Venlafaxin? Jeg bruker 75mg, vurderer å øke til 150mg...Hvor raskt vil jeg merke bedring på angsten med å øke 37,5mg ? Og kan den hjelpe mot migrene også? Anonymkode: b3716...f88 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. september Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som vil dele sine erfaringer med Venlafaxin? Jeg bruker 75mg, vurderer å øke til 150mg...Hvor raskt vil jeg merke bedring på angsten med å øke 37,5mg ? Og kan den hjelpe mot migrene også? Anonymkode: b3716...f88 Jeg har brukt venlafaxin 300 mg for depresjon og angst, har også migrene men den har ikke endret seg. Har brukt den noen år. Anonymkode: 4288e...159 0 Siter
nachnoo Skrevet 15. september Skrevet 15. september I studier har venlafaksin/Efexor depot vist seg å redusere antall anfall, graden av smerte og varigheten av anfall. Dosering 37,5 - 150mg. 1 Siter
FjellOgDalar Skrevet 15. september Skrevet 15. september Den gjorde ingen forskjell på min migrene da jeg sto på det, men slikt er individuelt. Det finnes også andre forebyggende medisiner som blodtrykksmedisinen Atacand og betablokkere. Man må prøve seg fram. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. september Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (På 14.9.2025 den 23.58): Jeg har brukt venlafaxin 300 mg for depresjon og angst, har også migrene men den har ikke endret seg. Har brukt den noen år. Anonymkode: 4288e...159 Takk for svar 🙂 Synes du at den virket bra mot angst og depresjon? Hvor lan tid tok det før du merket bedring?....hvorfor sluttet du? Anonymkode: b3716...f88 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. september Skrevet 27. september Hadde personlig ingen glede av venlafaxin, men alle ikke-hurtigvirkende anti-depressiva tar mellom 2-6 uker før noen effekt. Det er høyst individuelt og vanskelig å svare for. Anonymkode: 77fba...c2f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.