UtakknemligDiva Skrevet 14. september Skrevet 14. september (endret) Jeg lever på siden av mitt eget liv. Det har aldri vært mangel på interesse fra folk. Så jeg har potensial til å ha mange venner og masse planer i feriene. Men det er liksom noe ved meg som har gjort det vanskelig å opprettholde relasjoner. Jeg snakker lett med folk som er i samme miljø, men så snart vi går vår egen vei så er det ofte ikke noe mer. Jeg kunne hatt folk å besøke i feriene. Til og med mange i utlandet. I stedet så sitter jeg her og HATER ferie! Jeg hater ferie noe så grusomt!!! Jeg klarer ikke å få meg kjæreste, til tross for nok av menn å velge i. Jeg får ikke følelser for noen. Får jeg det, er vi alt for forskjellige. Jeg er altså ikke en av de som har en type å reise med heller. Hvorfor må vi ha ferie? Jeg kunne steppet inn for mange som klager over at de ikke får gjort ditt og datt fordi de ikke får fri fra jobb. Endret 14. september av UtakknemligDiva 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. september Skrevet 15. september Du er så dramatisk. Ta det rolig bare Anonymkode: ef51b...816 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. september Skrevet 15. september UtakknemligDiva skrev (7 timer siden): Jeg lever på siden av mitt eget liv. Det har aldri vært mangel på interesse fra folk. Så jeg har potensial til å ha mange venner og masse planer i feriene. Men det er liksom noe ved meg som har gjort det vanskelig å opprettholde relasjoner. Jeg snakker lett med folk som er i samme miljø, men så snart vi går vår egen vei så er det ofte ikke noe mer. Jeg kunne hatt folk å besøke i feriene. Til og med mange i utlandet. I stedet så sitter jeg her og HATER ferie! Jeg hater ferie noe så grusomt!!! Jeg klarer ikke å få meg kjæreste, til tross for nok av menn å velge i. Jeg får ikke følelser for noen. Får jeg det, er vi alt for forskjellige. Jeg er altså ikke en av de som har en type å reise med heller. Hvorfor må vi ha ferie? Jeg kunne steppet inn for mange som klager over at de ikke får gjort ditt og datt fordi de ikke får fri fra jobb. Hvorfor finner du deg ikke en jobb i ferien? Eventuelt kan du jobbe frivillig. Problem løst. Anonymkode: 1d56a...4b3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.