Gå til innhold

Får ikke sove igjen fordi jeg hater alt jeg er

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
Skrevet (endret)

Jeg lever på siden av mitt eget liv. Det har aldri vært mangel på interesse fra folk. Så jeg har potensial til å ha mange venner og masse planer i feriene. 

Men det er liksom noe ved meg som har gjort det vanskelig å opprettholde relasjoner. Jeg snakker lett med folk som er i samme miljø,  men så snart vi går vår egen vei så er det ofte ikke noe mer. 

Jeg kunne hatt folk å besøke i feriene. Til og med mange i utlandet. I stedet så sitter jeg her og HATER ferie! Jeg hater ferie noe så grusomt!!!

Jeg klarer ikke å få meg kjæreste, til tross for nok av menn å velge i. Jeg får ikke følelser for noen. Får jeg det, er vi alt for forskjellige. Jeg er altså ikke en av de som har en type å reise med heller.

Hvorfor må vi ha ferie? Jeg kunne steppet inn for mange som klager over at de ikke får gjort ditt og datt fordi de ikke får fri fra jobb.    

Endret av UtakknemligDiva

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...