Drømmeautomat Skrevet 15. september Skrevet 15. september Jeg snakket med en psykiater på DPS ang. medisinvurdering fordi jeg ikke kan bruke Lamictal lenger. Nå ser jeg at det er en del feil i journalen og epikrisen, bl.a. står det at jeg bruker et antidepressiva (stemmer ikke) og at jeg har suicidaltanker bare når jeg er hypoman (det riktige er at jeg bare har det når jeg er deprimert). Er det noe poeng å få retta opp i dette? Hvordan gjør jeg det i så fall, er det mulig via Helsenorge? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. september Skrevet 15. september Ta kontakt med DPS og din behandler der. Be om retting av journal. Anonymkode: afa5b...1da 0 Siter
nachnoo Skrevet 15. september Skrevet 15. september Noen ganger er det feil uten betydning (Sønnen min heter Tor og ikke Tore). Disse kan man la ligge. Men i dette tilfellet er feilen av klinisk betydning. Både de med AD og det med når du har suicidaltanker. Du skriver bare til behandler eller ledelsen på DPS og ber dem rette feilene. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.