AnonymBruker Skrevet 15. september Skrevet 15. september Jeg har bipolar og har siste ukene kjent meg dårligere psykisk. Da i form av vanskeligere tanker og at jeg orker mindre. Jeg har tenkt på å bestille time hos fastlegen for å høre om muligheten til å øke medisin, men jeg er litt redd for å gå dit for ofte (sist jeg var der var 4 uker siden). Samtidig som jeg er redd for at fastlegen kanskje tenker at jeg ikke er dårlig nok. Samtidig som jeg også tenker at det er jo bedre å dra dit nå i stedet for å potensielt ende opp deprimert. Anonymkode: 596af...aad 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. september Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har bipolar og har siste ukene kjent meg dårligere psykisk. Da i form av vanskeligere tanker og at jeg orker mindre. Jeg har tenkt på å bestille time hos fastlegen for å høre om muligheten til å øke medisin, men jeg er litt redd for å gå dit for ofte (sist jeg var der var 4 uker siden). Samtidig som jeg er redd for at fastlegen kanskje tenker at jeg ikke er dårlig nok. Samtidig som jeg også tenker at det er jo bedre å dra dit nå i stedet for å potensielt ende opp deprimert. Anonymkode: 596af...aad Selvfølgelig er det lurt av deg å iverksette tiltak nå fremfor å vente til du faktisk er deprimert. Anonymkode: 9f502...222 1 Siter
FjellOgDalar Skrevet 15. september Skrevet 15. september Det er bedre å bry fastlegen en gang for mye enn å vente til man vet litt for godt at det ikke var falsk alarm. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.