AnonymBruker Skrevet 15. september Skrevet 15. september Og isåfall når/hvordan brukte du den? Anonymkode: cdea1...1f8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. september Skrevet 15. september Hvorfor spør du? Har du fått den og nå vet du ikke hva du skal gjøre med den? Anonymkode: 68818...928 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. september Skrevet 16. september Nei, har aldri fått mailadressen til noen av mine behandlere. Anonymkode: 6bc3c...1e0 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 16. september Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Og isåfall når/hvordan brukte du den? Anonymkode: cdea1...1f8 Jeg hadde min psyk.spl. e-postadresse ja. Dette er nå mer enn 10 år siden - tiden flyr... Vi kommuniserte mest om timer/akuttimer/nytt tidspunkt. Det ble mer strengt om hva som kunne sendes pr. e-post det siste året. Personlig innhold burde ikke sendes pr. e-post. Senere, til avtalespesialist, har jeg valgt å sende passordbeskyttet vedlegg. Eller jeg har tatt det med på papir eller vist på telefon. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. september Skrevet 16. september Eva Sofie skrev (4 timer siden): Jeg hadde min psyk.spl. e-postadresse ja. Dette er nå mer enn 10 år siden - tiden flyr... Vi kommuniserte mest om timer/akuttimer/nytt tidspunkt. Det ble mer strengt om hva som kunne sendes pr. e-post det siste året. Personlig innhold burde ikke sendes pr. e-post. Senere, til avtalespesialist, har jeg valgt å sende passordbeskyttet vedlegg. Eller jeg har tatt det med på papir eller vist på telefon. Hvilket år var dette?:) Anonymkode: cdea1...1f8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. september Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvilket år var dette?:) Anonymkode: cdea1...1f8 Mer enn ti år siden, hvis du leste det hun skrev Anonymkode: fd2d1...b77 1 Siter
FjellOgDalar Skrevet 17. september Skrevet 17. september Ja, men mest til praktiske ting. Det ble lettere enn telefon, siden behandler kunne svare når det var tid. Veldig vanskelig å nå på telefon ofte. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. september Skrevet 17. september Ikke mail ,men har fått privat nr og nr til jobb telefonen. Har aldri ringt på noen av dem da ,kanskje derfor jeg fikk nummerene, de viste at jeg aldri kom til å ringe:) Anonymkode: f88d4...547 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. september Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke mail ,men har fått privat nr og nr til jobb telefonen. Har aldri ringt på noen av dem da ,kanskje derfor jeg fikk nummerene, de viste at jeg aldri kom til å ringe:) Anonymkode: f88d4...547 Kan jeg spørre hvorfor du fikk tlf-numrene? Depresjon? Anonymkode: cdea1...1f8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. september Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kan jeg spørre hvorfor du fikk tlf-numrene? Depresjon? Anonymkode: cdea1...1f8 Depresjon eller psykose, eller begge deler samtidig. Anonymkode: f88d4...547 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.