Den forsvunne diamanten Skrevet 19. september Skrevet 19. september Jeg har hatt 2 netter med dårlig søvn, pga uro og forkjølelse. Har schizoaffektiv og har hatt mani/hypomani og landet ordentlig for ca 3 uker siden. Nå kjenner jeg ikke på at jeg er sliten, er mer drevet og driver å tenker mye på hva jeg skal gjøre og tankene går litt raskere. Men dette kan jo bare være at jeg er lei av å være forskjøla og derfor er bare litt urolig eller noe sånt. Men jeg er jo redd for at jeg er på vei til å bli litt oppstemt igjen, ble jo paranoid til slutt og det ble vanskelig å stole på helsepersonell osv. Så ringte dps og spurte om å øke medisiner som de sa ja til. Men jeg er litt redd for at jeg gjør for mye ut av det jeg kjenner på og å kjenne etter for mye. Altså at jeg kjenner på normale følelser men tolker det som sykdom. Er jo ganske så urolig nå men vil jo også lære meg å stå i uro. Er det da feil av meg å på en måte «medisinere» vekk uro? Jeg vet ikke helt, måtte bare lufte tanker. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. september Skrevet 19. september Den forsvunne diamanten skrev (3 minutter siden): Jeg har hatt 2 netter med dårlig søvn, pga uro og forkjølelse. Har schizoaffektiv og har hatt mani/hypomani og landet ordentlig for ca 3 uker siden. Nå kjenner jeg ikke på at jeg er sliten, er mer drevet og driver å tenker mye på hva jeg skal gjøre og tankene går litt raskere. Men dette kan jo bare være at jeg er lei av å være forskjøla og derfor er bare litt urolig eller noe sånt. Men jeg er jo redd for at jeg er på vei til å bli litt oppstemt igjen, ble jo paranoid til slutt og det ble vanskelig å stole på helsepersonell osv. Så ringte dps og spurte om å øke medisiner som de sa ja til. Men jeg er litt redd for at jeg gjør for mye ut av det jeg kjenner på og å kjenne etter for mye. Altså at jeg kjenner på normale følelser men tolker det som sykdom. Er jo ganske så urolig nå men vil jo også lære meg å stå i uro. Er det da feil av meg å på en måte «medisinere» vekk uro? Jeg vet ikke helt, måtte bare lufte tanker. må bare si jeg kjenner meg igjen i å kjenne på ting, man blir så lei av det. 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 19. september Forfatter Skrevet 19. september stjernestøv skrev (8 minutter siden): må bare si jeg kjenner meg igjen i å kjenne på ting, man blir så lei av det. Ja man blir det, og usikker på når man skal kjenne etter og når man ikke skal🤷🏻♀️ 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.