AnonymBruker Skrevet 19. september Skrevet 19. september Hvordan opplevde du det? Tenker å finne en som spesialiserer seg på mitt problemområde. Anonymkode: d9100...07f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. september Skrevet 19. september Bedre kvalitet, for de må selge seg selv. Anonymkode: 25954...db1 0 Siter
psykedeliker Skrevet 19. september Skrevet 19. september Det ser ut som de har de samme kulturelle blindsonene som DPS-psykologene, så egentlig er det ingen forskjell. 0 Siter
erik123 Skrevet 19. september Skrevet 19. september Har aldri gått til privat psykolog. Men ønsker at jeg hadde hatt muligheten. Tror de er bedre. 0 Siter
kaNor Skrevet 19. september Skrevet 19. september Etter 1,5 år hos DPS uten bedring, fulgte jeg magefølelsen og valgte å heller oppsøke privat psykolog med traumekompetanse og EMDR som verktøy. Jeg fikk beskjed på DPS at jeg ikke kunne komme til traumeteam hos DPS da jeg ikke hadde PTSD-diagnose, men tilbakevendende depresjoner og PureO-OCD. Etter bare 6 EMDR-timer privat begynner ting å røre på seg på en helt annen måte. Som ett apropos: Behandler hos det kommunale psykiske støtteapparatet uttalte at de nå opplevde å måtte ta hånd om langt dårligere pasienter som ble utskrevet p.g.a. resursmangel ved DPS som følge av nedskjæringer bl.a. i traumeteamet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. september Skrevet 19. september Jeg har gått til psykiater og psykologspesialist privat. Utrolig dyktige begge to. Grundige og seriøse. Anonymkode: edc54...2e2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. september Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Bedre kvalitet, for de må selge seg selv. Anonymkode: 25954...db1 Lat og lite faglig oppdatert (stor by, har 2 års venteliste). Anonymkode: 87945...d50 0 Siter
nachnoo Skrevet 19. september Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Lat og lite faglig oppdatert (stor by, har 2 års venteliste). Anonymkode: 87945...d50 Du finner nok begge deler. Det er ikke svart/hvitt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. september Skrevet 19. september 1 hour ago, AnonymBruker said: Lat og lite faglig oppdatert (stor by, har 2 års venteliste). Anonymkode: 87945...d50 Avtalespesialistene der man kun betaler en liten egenandel er de som har 1års ventelister, mens de helprivate har som regel ledig time samme uke og noen også samme dag. Men er jo fler å velge i i de store byene selvsagt. Anonymkode: d9100...07f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. september Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Avtalespesialistene der man kun betaler en liten egenandel er de som har 1års ventelister, mens de helprivate har som regel ledig time samme uke og noen også samme dag. Men er jo fler å velge i i de store byene selvsagt. Anonymkode: d9100...07f Ikke her. Anonymkode: 87945...d50 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.