Gå til innhold

Fragmentert - usikker på hvem jeg er

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ordet fragmentert ble brukt av en tidligere behandler til å beskrive meg og jeg spurte nåværende behandler hva dette betyr og hun svarte da: "I ditt tilfelle menes det trolig at du ikke helt vet hvem du er, og at det skifter litt etter hva du tror de andre ønsker av deg". 

Det jeg lurer på er om noen her har erfaringer med å være fragmentert på samme måte eller har noen tips til hva en kan gjøre for å "finne ut hvem man er"?

Anonymkode: cc4e6...ecd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøver igjen...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.9.2025 den 19.28):

Ordet fragmentert ble brukt av en tidligere behandler til å beskrive meg og jeg spurte nåværende behandler hva dette betyr og hun svarte da: "I ditt tilfelle menes det trolig at du ikke helt vet hvem du er, og at det skifter litt etter hva du tror de andre ønsker av deg". 

Det jeg lurer på er om noen her har erfaringer med å være fragmentert på samme måte eller har noen tips til hva en kan gjøre for å "finne ut hvem man er"?

Snakke med folk, møte folk, ta kurs, lese bøker, leve livet, jobbe, skole, bli kjent med andre, se filmer, alt som tilhører livet. Finne ut hva man vil - ønsker - føler _selv_. 

Anonymkode: 91a70...bf6

AnonymBruker
Skrevet

Tiden og alderen til hjelp

Anonymkode: cd220...342

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.9.2025 den 19.28):

Du er den/det du bestemmer deg for å være, bl.a. gjennom det du velger å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svarene, da har jeg litt å jobbe med fremover. Håper jeg kan "finne tilbake til meg selv".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...