AnonymBruker Skrevet 20. september Skrevet 20. september Ordet fragmentert ble brukt av en tidligere behandler til å beskrive meg og jeg spurte nåværende behandler hva dette betyr og hun svarte da: "I ditt tilfelle menes det trolig at du ikke helt vet hvem du er, og at det skifter litt etter hva du tror de andre ønsker av deg". Det jeg lurer på er om noen her har erfaringer med å være fragmentert på samme måte eller har noen tips til hva en kan gjøre for å "finne ut hvem man er"? Anonymkode: cc4e6...ecd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. september Skrevet 23. september Prøver igjen... Anonymkode: cc4e6...ecd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. september Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (På 20.9.2025 den 19.28): Ordet fragmentert ble brukt av en tidligere behandler til å beskrive meg og jeg spurte nåværende behandler hva dette betyr og hun svarte da: "I ditt tilfelle menes det trolig at du ikke helt vet hvem du er, og at det skifter litt etter hva du tror de andre ønsker av deg". Det jeg lurer på er om noen her har erfaringer med å være fragmentert på samme måte eller har noen tips til hva en kan gjøre for å "finne ut hvem man er"? Anonymkode: cc4e6...ecd Snakke med folk, møte folk, ta kurs, lese bøker, leve livet, jobbe, skole, bli kjent med andre, se filmer, alt som tilhører livet. Finne ut hva man vil - ønsker - føler _selv_. Anonymkode: 91a70...bf6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. september Skrevet 23. september Tiden og alderen til hjelp Anonymkode: cd220...342 0 Siter
psykedeliker Skrevet 23. september Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (På 20.9.2025 den 19.28): Det jeg lurer på er om noen her har erfaringer med å være fragmentert på samme måte eller har noen tips til hva en kan gjøre for å "finne ut hvem man er"? Du er den/det du bestemmer deg for å være, bl.a. gjennom det du velger å gjøre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. september Skrevet 24. september Tusen takk for svarene, da har jeg litt å jobbe med fremover. Håper jeg kan "finne tilbake til meg selv". Anonymkode: cc4e6...ecd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.