Lillemus Skrevet 24. september Skrevet 24. september stjernestøv skrev (På 22.9.2025 den 8.22): Skal prøve å legge det i favoritter, word funker ikke hos meg. Kjøp deg en fin notatbok og del inn i kapitler - Blodtrykk, Medisiner osv. og noter ned der når du får gode svar du trenger å huske. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. september Forfatter Skrevet 24. september Lillemus skrev (1 time siden): Kjøp deg en fin notatbok og del inn i kapitler - Blodtrykk, Medisiner osv. og noter ned der når du får gode svar du trenger å huske. ja det kan jeg jo gjøre 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. september Forfatter Skrevet 24. september (endret) Nå var vernepleieren her og jeg fortalte om alt og at rarheten kom for fullt i går og henger i i dag og, hun sa jo det var mulighet for innleggelse på dps men jeg liker meg best hjemme. Hun trodde jeg hadde hatt delir den dagen og ikke psykose. Endret 24. september av stjernestøv 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. september Forfatter Skrevet 24. september @nachnoo Tror du jeg hadde delir? Syns det høres rart ut det og. 0 Siter
nachnoo Skrevet 24. september Skrevet 24. september stjernestøv skrev (31 minutter siden): @nachnoo Tror du jeg hadde delir? Syns det høres rart ut det og. Det har jeg ingen tanker om 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. september Forfatter Skrevet 24. september nachnoo skrev (9 minutter siden): Det har jeg ingen tanker om Ok. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. september Forfatter Skrevet 24. september nachnoo skrev (23 minutter siden): Det har jeg ingen tanker om Hun sa det var typisk når det varte bare en dag og ikke var mine vanlige vrangforestilliger men noe helt annet, og maur var typisk. Er vel det da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. september Skrevet 27. september On 9/24/2025 at 12:48 PM, stjernestøv said: Hun sa det var typisk når det varte bare en dag og ikke var mine vanlige vrangforestilliger men noe helt annet, og maur var typisk. Er vel det da. Er mye bedre å forhøre seg med ekte helsepersonell og ikke naoen her som utgir seg for å være Anonymkode: 1cf40...31b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. oktober Forfatter Skrevet 5. oktober Ja i dag var blodtrykket 77/57. Det var lavt så det går ned av metroprolol og jeg bare tar på det ellers blir jo pulsen så høy, frustrerende. 0 Siter
Glitter Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober stjernestøv skrev (2 minutter siden): Ja i dag var blodtrykket 77/57. Det var lavt så det går ned av metroprolol og jeg bare tar på det ellers blir jo pulsen så høy, frustrerende. Derfor burde du gjøre inngrepet for da slipper du vel å ta metropolol.. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. oktober Forfatter Skrevet 5. oktober Glitter skrev (6 minutter siden): Derfor burde du gjøre inngrepet for da slipper du vel å ta metropolol.. Jeg tør jo ikke det, er livredd sykehus. 0 Siter
Glitter Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober stjernestøv skrev (30 minutter siden): Jeg tør jo ikke det, er livredd sykehus. Ja, skjønner det. Men du klarer det hvis du må. Det er jeg sikker på. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. oktober Forfatter Skrevet 5. oktober Glitter skrev (23 minutter siden): Ja, skjønner det. Men du klarer det hvis du må. Det er jeg sikker på. Det er ikke jeg sikker på. bare det å komme seg til tannlegen er vanskelig, har jo tannlegeskrekk og jeg skal til tannpleier på tirsdag. det er ikke lett og i morgen er det møte ang mine foreldre, det blir for mye. Jeg er et nervevrak så sykehus blir vanskelig. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. oktober Forfatter Skrevet 5. oktober Det er ikke bare metoprolol som får ned blodtrykket mitt, det er jo alle medisinene jeg tar. Det sier chatcpt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. oktober Forfatter Skrevet 5. oktober (endret) Tror jeg begynner med 3 mg risperidon istedenfor 4 mg. Er ikke det lurt? Har jo klart meg på 3 mg i flere år. Ble bare litt for mye energier, derfor jeg økte. @nachnoo? Vil det hjelpe? Kan gjøre som jeg vil. Endret 5. oktober av stjernestøv 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober stjernestøv skrev (7 minutter siden): Tror jeg begynner med 3 mg risperidon istedenfor 4 mg. Er ikke det lurt? Har jo klart meg på 3 mg i flere år. Ble bare litt for mye energier, derfor jeg økte. @nachnoo? Vil det hjelpe? Kan gjøre som jeg vil. Det er ikke lov å gi råd om doser her. Anonymkode: bfd39...ea8 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. oktober Forfatter Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er ikke lov å gi råd om doser her. Anonymkode: bfd39...ea8 Men jeg kan jo styre det selv? Tok uansett 3 mg nå, tror jeg blir rar av medisin og. 0 Siter
nachnoo Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det er ikke lov å gi råd om doser her. Anonymkode: bfd39...ea8 Er du selvutnevnt Dolpoliti? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober nachnoo skrev (8 minutter siden): Er du selvutnevnt Dolpoliti? Nei, men skal ikke reglene følges,da? Anonymkode: bfd39...ea8 0 Siter
nachnoo Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Nei, men skal ikke reglene følges,da? Anonymkode: bfd39...ea8 Men trenger du å være den som passer på det. Det finnes en admin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.