nachnoo Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober stjernestøv skrev (1 time siden): Tror jeg begynner med 3 mg risperidon istedenfor 4 mg. Er ikke det lurt? Har jo klart meg på 3 mg i flere år. Ble bare litt for mye energier, derfor jeg økte. @nachnoo? Vil det hjelpe? Kan gjøre som jeg vil. Slike spørsmål skal du stille til din psykiater. Han er den eneste som kan gi deg skikkelig gode svar på dette. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober nachnoo skrev (16 minutter siden): Men trenger du å være den som passer på det. Det finnes en admin. Men du passet jo nettopp på meg Anonymkode: bfd39...ea8 0 Siter
nachnoo Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Men du passet jo nettopp på meg Anonymkode: bfd39...ea8 Nei, jeg kritiserte deg fordi jeg sterkt misliker slike som mener de skal passe på andre og være en slags moralens vokter. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. oktober Forfatter Skrevet 6. oktober (endret) nachnoo skrev (11 timer siden): Slike spørsmål skal du stille til din psykiater. Han er den eneste som kan gi deg skikkelig gode svar på dette. ok. Har skrevet til han nå og spurte om det var ok, han skrev absolutt og at jeg har brukt den dosen før en stund. skulle se hvordan det funket. Da så. Endret 6. oktober av stjernestøv 1 Siter
ISW Skrevet 6. oktober Skrevet 6. oktober (endret) nachnoo skrev (10 timer siden): Nei, jeg kritiserte deg fordi jeg sterkt misliker slike som mener de skal passe på andre og være en slags moralens vokter. Enig. Og så misliker jeg den anonyme nissen som i nærmest enhver tråd skriver at det må du spørre legen din om. Endret 6. oktober av ISW 1 Siter
stjernestøv Skrevet 6. oktober Forfatter Skrevet 6. oktober I dag har ikke blodtrykket vært så lavt, vet ikke om det er tilfeldig? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.