nachnoo Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden stjernestøv skrev (1 time siden): Tror jeg begynner med 3 mg risperidon istedenfor 4 mg. Er ikke det lurt? Har jo klart meg på 3 mg i flere år. Ble bare litt for mye energier, derfor jeg økte. @nachnoo? Vil det hjelpe? Kan gjøre som jeg vil. Slike spørsmål skal du stille til din psykiater. Han er den eneste som kan gi deg skikkelig gode svar på dette. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden nachnoo skrev (16 minutter siden): Men trenger du å være den som passer på det. Det finnes en admin. Men du passet jo nettopp på meg Anonymkode: bfd39...ea8 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Men du passet jo nettopp på meg Anonymkode: bfd39...ea8 Nei, jeg kritiserte deg fordi jeg sterkt misliker slike som mener de skal passe på andre og være en slags moralens vokter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.