AnonymBruker Skrevet 21. september Skrevet 21. september Jeg strever med det sosiale, da spesielt det å få nye venner. Jeg er redd for å bli avvist og såret, noe som holder meg veldig tilbake. Synes det er vanskelig å åpne opp og gjøre meg selv sårbar og i tillegg til det føler jeg ofte det er vanskelig å vite hva jeg skal si og snakke om for er redd for å si noe dumt. Anonymkode: 84a71...f5f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. september Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg strever med det sosiale, da spesielt det å få nye venner. Jeg er redd for å bli avvist og såret, noe som holder meg veldig tilbake. Synes det er vanskelig å åpne opp og gjøre meg selv sårbar og i tillegg til det føler jeg ofte det er vanskelig å vite hva jeg skal si og snakke om for er redd for å si noe dumt. Anonymkode: 84a71...f5f Øve deg ute blant folk, gjerne med noen du er trygg på. Evt sjekk støttegrupper for autister eller det du strever med. Evt støttekontakt. Anonymkode: 98192...fe1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. september Skrevet 21. september Ved å være sosial blir man bedre. F. Eks meld deg inn i et fontenehus og ikke si at det ikke hjalp deg etter å ha vært der kun 5 ganger. Du må virkelig prøve. Anonymkode: 678b4...ba9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. september Skrevet 21. september Tror ikke det blir noe bedre for deg om du skriver inn her hver andre uke om samme problemstilling. Anonymkode: ad26f...a44 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. september Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Øve deg ute blant folk, gjerne med noen du er trygg på. Evt sjekk støttegrupper for autister eller det du strever med. Evt støttekontakt. Anonymkode: 98192...fe1 Ja, det er vel øving som gjelder. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ved å være sosial blir man bedre. F. Eks meld deg inn i et fontenehus og ikke si at det ikke hjalp deg etter å ha vært der kun 5 ganger. Du må virkelig prøve. Anonymkode: 678b4...ba9 Skal se om jeg får dratt dit. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror ikke det blir noe bedre for deg om du skriver inn her hver andre uke om samme problemstilling. Anonymkode: ad26f...a44 Hver andre uke? Jeg vet jeg har skrevet om det i alle fall en gang før, men hver andre uke er vel en overdrivelse eller? Mulig det bare er jeg som har dårlig hukommelse da? Anonymkode: 84a71...f5f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. september Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, det er vel øving som gjelder. Skal se om jeg får dratt dit. Hver andre uke? Jeg vet jeg har skrevet om det i alle fall en gang før, men hver andre uke er vel en overdrivelse eller? Mulig det bare er jeg som har dårlig hukommelse da? Anonymkode: 84a71...f5f Ikke bry deg om de som alltid tror at de gjenkjenner brukere. Det er lov å skrive her inne, og ingen er tvunget til å lese det vi skriver. Anonymkode: c3619...880 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.