Gå til innhold

Hjelper det med sobril

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis angsten er reell? Noen som har erfaring med det?

Jeg har brukt Sobril veldig sporadisk litt en gang før og det roet jo litt. Men nå har jeg så voldsom angst og følelser på grunn av noe jeg er oppriktig veldig plaget av , altså at årsaken vil jo fortsatt være der. Men kan sobril likevel hjelpe med å roe det verste så man klarer puste litt og tenke litt klarere og ikke være bare helt hysterisk?

Anonymkode: de10f...116

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger ikke og ønsker ikke andre såkalte råd om angst. Det er dettte som er problemstillingen min nå, som jeg lurer på 

Den forsvunne diamanten
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis angsten er reell? Noen som har erfaring med det?

Jeg har brukt Sobril veldig sporadisk litt en gang før og det roet jo litt. Men nå har jeg så voldsom angst og følelser på grunn av noe jeg er oppriktig veldig plaget av , altså at årsaken vil jo fortsatt være der. Men kan sobril likevel hjelpe med å roe det verste så man klarer puste litt og tenke litt klarere og ikke være bare helt hysterisk?

Ja det burde jo hjelpe. Men angsten vil nok komme tilbake etter virkningen går ut.

AnonymBruker
Skrevet
Den forsvunne diamanten skrev (29 minutter siden):

Ja det burde jo hjelpe. Men angsten vil nok komme tilbake etter virkningen går ut.

Takk for svar. Ja det vil det nok. Men syns det er rart at medisin kan hjelpe så lenge det som gjør meg angstfull og tanker og bekymringer fortsatt er der:)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Takk for svar. Ja det vil det nok. Men syns det er rart at medisin kan hjelpe så lenge det som gjør meg angstfull og tanker og bekymringer fortsatt er der:)

Hvorfor er det rart? Angstdempende demper angst der og da, uansett. Hvis det som gjør noen angstfull ikke er der lenger, så er jo heller ikke angsten der lenger og da trenger man ikke medisin.

Anonymkode: 11a9a...200

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor er det rart? Angstdempende demper angst der og da, uansett. Hvis det som gjør noen angstfull ikke er der lenger, så er jo heller ikke angsten der lenger og da trenger man ikke medisin.

Anonymkode: 11a9a...200

Sant🤪 jeg bare tenkte at siden årsaken og tankene fortsatt er der, hva en medisin kan gjøre med det. Men ja du har jo rett men jeg syns det er rart. Hvordan det funker

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Sant🤪 jeg bare tenkte at siden årsaken og tankene fortsatt er der, hva en medisin kan gjøre med det. Men ja du har jo rett men jeg syns det er rart. Hvordan det funker

Har kanskje med at det kan dempe de fysiske symptomene på angst å gjøre? Idk. 

Endret av Vendi

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...