Gå til innhold

Endelig fikk jeg Trevicta-dosen min (hadde aldri trodd jeg skulle si det)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fikk aldri somlet meg til å ta injeksjonen før tiden som jeg hadde tenkt, men i dag (på tiden) har jeg gjort det. Jeg har aldri vært så glad for å ta den før, som nå. Nå håper jeg bare den virker fort, for jeg opplever mye rart for tiden.. Men hvor fort kan jeg forvente? 

Endret av Vendi
  • Vendi endret tittelen til Endelig fikk jeg Trevicta-dosen min (hadde aldri trodd jeg skulle si det)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra. :) Vet ikke spørsmålet ditt dessverre. 

Skrevet

Men jeg kjenner også en slags sorg over å trenge dette.

Skrevet (endret)

Sjekket med ChatGPT, og det kan ta 1-7 dager før en kan merke bedring av symptomer fra en sånn booster dose. Fullstendig stabilisering etter 1-2 uker. Er det første gang man tar dette tar det lengre tid, men det gjelder jo ikke meg som er vant med å få stoffet. 

Så da vet jeg det. Skulle ha sjekket det opp selv tidligere sånn at jeg slapp å spørre her. 

Endret av Vendi
Skrevet
Vendi skrev (4 minutter siden):

Sjekket med ChatGPT, og det kan ta 1-7 dager før en kan merke bedring av symptomer fra en sånn booster dose. Fullstendig stabilisering etter 1-2 uker. Er det første gang man tar dette tar det lengre tid, men det gjelder jo ikke meg som er vant med å få stoffet. 

Så da vet jeg det. Skulle ha sjekket det opp selv tidligere sånn at jeg slapp å spørre her. 

Men hvis man har tatt Xeplion eller pillene fra før av så går det kanskje fortere enn 1-2 uker? 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (4 minutter siden):

Men hvis man har tatt Xeplion eller pillene fra før av så går det kanskje fortere enn 1-2 uker? 

det gjør det. 

Skrevet (endret)
Glitter skrev (11 minutter siden):

Vet ikke helt om jeg forstår spørsmålet. Jeg sjekket opp i hvor lang tid man må regne med det tar før symptomene bedres etter en påfyllingsdose av Trevicta som jeg jo får hver 3. måned. Noen ganger er det jo sånn at symptomer kan komme litt tilbake mot slutten av en slik 3 måneders periode. Beklager, hjernen har ikke kapasitet akkurat nå til å forstå spørsmålet ditt, tror jeg. 

Xeplion eller pillene har vel ikke noe med dette å gjøre, tror jeg 

Endret av Vendi
Skrevet
Vendi skrev (35 minutter siden):

Vet ikke helt om jeg forstår spørsmålet. Jeg sjekket opp i hvor lang tid man må regne med det tar før symptomene bedres etter en påfyllingsdose av Trevicta som jeg jo får hver 3. måned. Noen ganger er det jo sånn at symptomer kan komme litt tilbake mot slutten av en slik 3 måneders periode. Beklager, hjernen har ikke kapasitet akkurat nå til å forstå spørsmålet ditt, tror jeg. 

Xeplion eller pillene har vel ikke noe med dette å gjøre, tror jeg 

Tenkte på hvis du har virkestoffet i kroppen din fra før av. Men jeg tar sikkert feil. :)

Skrevet
Glitter skrev (5 minutter siden):

Tenkte på hvis du har virkestoffet i kroppen din fra før av. Men jeg tar sikkert feil. :)

Ja, jeg har jo virkestoffet i kroppen fra før av, og det var utifra det jeg skrev det jeg skrev. Hvis du leser på nytt så ser du at det kan  ta 1-7 dager før symptomene bedres, og fullstendig stabilisering kan ventes innen 1-2 uker. Altså med virkestoffet innabords fra før av. Det var i alle fall det ChatGPT sa :) Dette gjelder Trevicta da. 

Skrevet
Vendi skrev (3 minutter siden):

Ja, jeg har jo virkestoffet i kroppen fra før av, og det var utifra det jeg skrev det jeg skrev. Hvis du leser på nytt så ser du at det kan  ta 1-7 dager før symptomene bedres, og fullstendig stabilisering kan ventes innen 1-2 uker. Altså med virkestoffet innabords fra før av. Det var i alle fall det ChatGPT sa :) Dette gjelder Trevicta da. 

Ja sånn sett. :)

Skrevet (endret)
Glitter skrev (37 minutter siden):

Ja sånn sett. :)

Ja, og jeg tok utgangspunkt i at jeg hadde fått tilbake litt symptomer mot slutten av virketiden for forrige dose. Det følgende er jo ikke særlig relevant hvis man er jevnt stabil og frisk hele tiden. 

Endret av Vendi
Skrevet

Jeg skjønner at det er veldig vondt for deg det du kjenner på nå ❤️

Nå håper jeg du snarest får virkning av injeksjonen. Jeg vet dessverre ikke hvor lang tid det tar, men jeg tror ikke det er veldig lang tid. Men når dette mest akutte er over, så håper jeg virkelig du kan få litt mer hjelp, fordi det virker som det er litt vanskelig med alle aspekter av sykdommen din, både hva gjelder stemning og hva gjelder ubehagelige tanker. Jeg tror på en måte du ikke er veldig langt unna å komme i mål, det trengs kanskje bare noen mindre justeringer.

Hold ut ❤️ 

Skrevet
ISW skrev (5 minutter siden):

Jeg skjønner at det er veldig vondt for deg det du kjenner på nå ❤️

Nå håper jeg du snarest får virkning av injeksjonen. Jeg vet dessverre ikke hvor lang tid det tar, men jeg tror ikke det er veldig lang tid. Men når dette mest akutte er over, så håper jeg virkelig du kan få litt mer hjelp, fordi det virker som det er litt vanskelig med alle aspekter av sykdommen din, både hva gjelder stemning og hva gjelder ubehagelige tanker. Jeg tror på en måte du ikke er veldig langt unna å komme i mål, det trengs kanskje bare noen mindre justeringer.

Hold ut ❤️ 

Tusen takk, snille, gode ISW ❤️

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...