Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan takler man best mulig sterk uvirkelighetsfølelse? 

Hos meg blir det sånn at alt blir fjernt både meg selv og de rundt meg. Når jeg snakker med noen blir de ikke seende ekte ut. Nesten som dukker. Får også ufrivillige manipulerte tanker som sier at de ikke er ekte, at de er falske. Men jeg vet at det bare er symptomer og ikke reelt. 

Det kommer sannsynligvis som bivirkning av å bytte medisin. Har trappet ned ganske mye Leponex og fått de to første injeksjonene med Xeplion. Jeg ønsker å stå i det framfor å gi opp medisinbytte. 

Så hva kan man gjøre? Legen skulle snakke med overlegen om det er noe som kan hjelpe. Men spør her også om noen har erfaring med det. 

Videoannonse
Annonse
Den forsvunne diamanten
Skrevet

Jeg synes å ha objekter eller noe som lukter godt hjelper. Tenke her og nå. Ta en dusj. Fysisk grounde meg ved å sitte på gulvet, ta fysisk på ting og bruke sansene. 

Skrevet
Den forsvunne diamanten skrev (2 minutter siden):

Jeg synes å ha objekter eller noe som lukter godt hjelper. Tenke her og nå. Ta en dusj. Fysisk grounde meg ved å sitte på gulvet, ta fysisk på ting og bruke sansene. 

Takk. 

Hittil så takler jeg det ved å riste på foten, gynge fram og tilbake med kroppen og bare generelt være i bevegelse. Da får jeg det litt mer på avstand. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...