Gå til innhold

Avtalespesialist i Oslo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det avtalespesialist i Oslo som kan behandle både bipolar 2 og eupf? Eller må man på DPS?

F.eks håndtere medisiner (hvis psykiater), restsymptomer på bipolar mellom episoder (hovedsakelig eksekutiv dysfunksjon og «negative symptomer») og gi virksom psykoterapi for eupf? I så fall vil jeg gjerne vite hvem.

Jeg er stabil (kun subterskel variasjoner i stemningsleie), medisinert og jeg har ingen problemer med selvskading eller suicidalitet.

Det kan hende bipolar 2 burde vært endret til tilbakevendende depresjon, for jeg synes det er vanskelig å vite selv om hypomaniene mine har vært «ekte» hypomani. Jeg synes likevel stemningsstabiliserende medisin fungerer godt, så jeg vil ikke gå til noen som tvinger meg til å bråslutte med medisiner (det vil heller ikke mine pårørende).

Jeg vet heller ikke om jeg egentlig har eupf, men jeg har noen av symptomene, så jeg tenker at behandling for den diagnosen kan hjelpe uansett. 

Anonymkode: 05794...37f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...