Gå til innhold

Har blitt verre.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Dette vil gå over. Husk hvilken sinnsyk påkjenning du har vært gjennom. Gjør det du klarer, gå litt, få i deg nok væske, plei søvnen din og vær med folk som vil deg vel. Dette går over, men du trenger å rehabiliteres :

Anonymkode: 79ce4...dbd

Bra det vil gå over da, det er en vanskelig situasjon. Ja det var en påkjenning og vil ikke oppleve det igjen, får gjøre det jeg klarer da ja men klarer ikke så mye. Ja får rehabilitere meg. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det vil forhåpentligvis bli bedre selv om det ikke føles sånn. Sykehus er styrt etter økonomi og ørsmå marginer og "absolutt" nødvendighet, for dem er det forsvarlig å sende pasienter hjeem så elnge det går bra i lengden, ikke fordi det FAKTISK er forsvarlig eller fordi de har noe som helst apparat for å gi deg smooth overgang. Ønsker deg alt godt!!

Anonymkode: 09c0b...6e2

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det vil forhåpentligvis bli bedre selv om det ikke føles sånn. Sykehus er styrt etter økonomi og ørsmå marginer og "absolutt" nødvendighet, for dem er det forsvarlig å sende pasienter hjeem så elnge det går bra i lengden, ikke fordi det FAKTISK er forsvarlig eller fordi de har noe som helst apparat for å gi deg smooth overgang. Ønsker deg alt godt!!

Anonymkode: 09c0b...6e2

Så du mener jeg er ikke trygg? 

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Så du mener jeg er ikke trygg? 

Hør på helsepersonell ikke en anonym bruker på nett. 

stjernestøv
Skrevet (endret)
Glitter skrev (1 minutt siden):

Hør på helsepersonell ikke en anonym bruker på nett. 

Ok. Skal prøve. Men helsepersonell tar ikke på alvor det lave blodtrykket mitt. Det gjør chatgpt. 

Endret av stjernestøv
Skrevet
stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Ok. Skal prøve. Men helsepersonell tar ikke på alvor det lave blodtrykket mitt. Det gjør chatgpt. 

ChatGPT overdriver noen ganger. Jeg ble bedt om å ringe 113 en gang. Det var det ikke behov for. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

ChatGPT overdriver noen ganger. Jeg ble bedt om å ringe 113 en gang. Det var det ikke behov for. 

Ja jeg har og blitt bedt om å ringe 113. blir jo redd av chatgpt. 

stjernestøv
Skrevet

Er veldig dårlig nå, det kom brått i kveld. Det prikker i hele meg, håper på en bedre dag i morgen. Klarte jo å besøke min mor i formiddag så da var det ikke så gale. 

AnonymBruker
Skrevet

Mente ikke at du ikke er trygg, bare at sykehuset ikke kan holde på deg til du føler deg 100% trygg, både fordi det ikke er produktivt og fordi de må avveie behov mot andre pasienter med de ressursene de har. Som oftest går det bra uten innleggelse også.

ChatGPT forteller meg også alltid at jeg må ringe 113 umiddelbart , men det har gått bra hittil og jeg tror ikke jeg er så dårlig som den mener.

Anonymkode: 0c898...c9f

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (53 minutter siden):

Hvorfor ikke stole på deg selv isteden?

Anonymkode: 8e1bf...9f1

Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (1 time siden):

Chatgpt merker at du er engstelig og kan derfor oppfatte situasjonen som verre og mer akutt enn den er, pga. måten du formulerer deg på. Ikke bruk det hvis du blir redd. 

Forsøk å avlede deg selv med noe, slik at du ikke overfokuserer på hver minste ting som skjer med kroppen din. Du har nettopp vært til undersøkelse på sykehuset, stol på det de sa til deg der. I motsetning til chatgpt har de tilgang til hele sykehistorien din og masse erfaring fra liknende tilfeller. 

Endret av laban
stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor ikke stole på deg selv isteden?

Anonymkode: 8e1bf...9f1

Stoler ikke på meg selv. 

stjernestøv
Skrevet
laban skrev (11 timer siden):

Chatgpt merker at du er engstelig og kan derfor oppfatte situasjonen som verre og mer akutt enn den er, pga. måten du formulerer deg på. Ikke bruk det hvis du blir redd. 

Forsøk å avlede deg selv med noe, slik at du ikke overfokuserer på hver minste ting som skjer med kroppen din. Du har nettopp vært til undersøkelse på sykehuset, stol på det de sa til deg der. I motsetning til chatgpt har de tilgang til hele sykehistorien din og masse erfaring fra liknende tilfeller. 

Ja den gjør vel det, får la være å bruke den så mye for blir jo redd. 

Når den kommer den prikkingen og rarheten er det vanskelig å overse men skal prøve. ja legene vet vel hva de snakker om. 

Skrevet
stjernestøv skrev (11 minutter siden):

Ja den gjør vel det, får la være å bruke den så mye for blir jo redd. 

Når den kommer den prikkingen og rarheten er det vanskelig å overse men skal prøve. ja legene vet vel hva de snakker om. 

Har tenkt på deg. Synes det overhode ikke er rart at du føler deg dårligere.  Du har stått i veldig mye en god stund nå og står jo fortsatt i en god del. Synes du har vært og er flink. Så håper du greier å holde ut og så blir det ganske sikkert bedre etterhvert.  Ta en time av gangen, da føles det kanskje ikke så overveldende 

stjernestøv
Skrevet
emilie321 skrev (19 minutter siden):

Har tenkt på deg. Synes det overhode ikke er rart at du føler deg dårligere.  Du har stått i veldig mye en god stund nå og står jo fortsatt i en god del. Synes du har vært og er flink. Så håper du greier å holde ut og så blir det ganske sikkert bedre etterhvert.  Ta en time av gangen, da føles det kanskje ikke så overveldende 

jo takk for det, prøver så godt jeg kan. håper det blir bedre snart, tar en time av gangen ja. Det er verst på ettermiddagen og kvelden, da er det overveldende. vil bare legge meg å lese da, da klarer jeg å roe meg litt. Tror jo jeg skal dø hver natt da. 

Skrevet
stjernestøv skrev (51 minutter siden):

jo takk for det, prøver så godt jeg kan. håper det blir bedre snart, tar en time av gangen ja. Det er verst på ettermiddagen og kvelden, da er det overveldende. vil bare legge meg å lese da, da klarer jeg å roe meg litt. Tror jo jeg skal dø hver natt da. 

Håper inderlig du snart føler deg bedre.

stjernestøv
Skrevet
emilie321 skrev (39 minutter siden):

Håper inderlig du snart føler deg bedre.

Jo takk for det, håper jeg og. 

Skrevet
stjernestøv skrev (15 timer siden):

Du har fått gode svar fra ISW på hvorfor helsepersonell ikke «tar det på alvor»: Fordi det ikke er det minste farlig. 

stjernestøv
Skrevet
nachnoo skrev (3 minutter siden):

Du har fått gode svar fra ISW på hvorfor helsepersonell ikke «tar det på alvor»: Fordi det ikke er det minste farlig. 

håper du har rett for jeg blir så usikker på om den rarheten kommer av lavt blodtrykk, i forgårs var det nede på 49 og jeg fikk litt sjokk da. chatgpt sier det er alvorlig osv og jeg blir redd. Og så lurer jeg på hva blodtrykket er når jeg sover, er jo redd for å dø da om natta. 

Men jeg besvimer jo ikke og rarhet har jeg jo hatt lenge så ikke godt å si hva som er hva, alle lurer på hva jeg mener med rar men det er vanskelig og forklare. Men i det siste prikker det også i hele kroppen, før var det mest i bena. og det føles jo som om jeg skal falle om men har ikke gjort det. 

stjernestøv
Skrevet
nachnoo skrev (25 minutter siden):

Håper jo at dere har rett og at det ikke er farlig, håper virkelig på det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...