AnonymBruker Skrevet 25. september Skrevet 25. september Jeg har prøvd flere ganger uten hell, men vil gjerne gjennomføre denne gangen. Anonymkode: e4635...ad7 0 Siter
Marye Skrevet 25. september Skrevet 25. september det gikk ikke bra til å begynne med, men etter at jeg fikk leponex har jeg ikke behøvd litium lenger 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. september Skrevet 25. september Hvis du har prøvd flere ganger uten hell hvorfor er det så viktig å slutte da? Anonymkode: b9152...4c0 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. september Skrevet 25. september Jeg leste en gang en historie om en liten gutt som knuste et insekt og injiserte det under huden. Han døde etter en uke, en veldig trist historie. Av en eller annen grunn fikk denne tråden meg til å tenke på den historien. Anonymkode: 0bfcb...d64 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. september Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du har prøvd flere ganger uten hell hvorfor er det så viktig å slutte da? Anonymkode: b9152...4c0 Pga bivirkninger. Anonymkode: e4635...ad7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. september Skrevet 25. september Marye skrev (4 timer siden): det gikk ikke bra til å begynne med, men etter at jeg fikk leponex har jeg ikke behøvd litium lenger Hvorfor ville du av Litium? Anonymkode: e4635...ad7 0 Siter
Marye Skrevet 26. september Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor ville du av Litium? Anonymkode: e4635...ad7 Ekstremt tørste.. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. september Skrevet 26. september Marye skrev (8 timer siden): Ekstremt tørste.. Resulterte det i større matinntak også? Anonymkode: e4635...ad7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. september Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (15 timer siden): Pga bivirkninger. Anonymkode: e4635...ad7 Hvilke bivirkninger? Anonymkode: b9152...4c0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. september Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvilke bivirkninger? Anonymkode: b9152...4c0 Økt tørste og derav påfølgende matinntak og fedme. Flathet/nummenhet/kjenner ingen følelser foruten smerte. Anonymkode: e4635...ad7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. september Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (På 25.9.2025 den 21.47): Jeg leste en gang en historie om en liten gutt som knuste et insekt og injiserte det under huden. Han døde etter en uke, en veldig trist historie. Av en eller annen grunn fikk denne tråden meg til å tenke på den historien. Anonymkode: 0bfcb...d64 ? Anonymkode: e4635...ad7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. september Skrevet 28. september Andre som har trappet ned/seponert og vil dele sin erfaring? Anonymkode: e4635...ad7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. september Skrevet 28. september Seponerte pga bivirkninger(i samråd med psykiater). Fikk raskt depressivt tilbakefall inkkudert sterk uro, og ble innlagt. Anonymkode: cbfb3...4cb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.