AnonymBruker Skrevet 26. september Skrevet 26. september Jeg er plaget veldig med uro i det siste men tror ikke det er noe synlig for andre. Betyr det at hvis jeg spør fastlegen om medisiner for det så vil jeg sannsynligvis få nei? Anonymkode: ef67d...a36 0 Siter
Glitter Skrevet 26. september Skrevet 26. september Nei det betyr det ikke. Indre uro trenger ikke å vises på utsiden. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. september Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er plaget veldig med uro i det siste men tror ikke det er noe synlig for andre. Betyr det at hvis jeg spør fastlegen om medisiner for det så vil jeg sannsynligvis få nei? Anonymkode: ef67d...a36 Jeg kan virke rolig utenpå men ha et indre kaos så trenger ikke alltid å vises utenpå. 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 26. september Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er plaget veldig med uro i det siste men tror ikke det er noe synlig for andre. Betyr det at hvis jeg spør fastlegen om medisiner for det så vil jeg sannsynligvis få nei? Anonymkode: ef67d...a36 Betyr nei til benzo, ja til serequel kanskje? 0 Siter
Glitter Skrevet 26. september Skrevet 26. september Drømmeautomat skrev (18 minutter siden): Betyr nei til benzo, ja til serequel kanskje? På meg vises det ikke så godt, men får likevel benzo. Men jeg har hatt et lavt forbruk i mange år så de stoler nok på at jeg kun ber om det når behovet faktisk er der. 0 Siter
nachnoo Skrevet 26. september Skrevet 26. september Vet ikke hvor mange hundre angstpasienter jeg har truffet. Kan kun huske en der angsten var synlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.