Gå til innhold

Hvordan er det for deg å være med andre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For meg når jeg er deprimert og/eller suicidal føler jeg meg verre når jeg er sammen med andre mennesker enn når jeg er bare meg alene. Hvordan er det for dere andre som sliter med det samme?

Anonymkode: f93fe...ccf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg nesten som en bedrager, siden det ikke er like ille når jeg er alene... Men kanskje det ikke er så uvanlig? 

FjellOgDalar
Skrevet

Jeg er sikker på at det er ganske vanlig. Jeg er vanligvis veldig lite glad i å være for mye aleine, men når jeg har vært på mitt dårligste har det vært annerledes. Mye fordi jeg har følt meg fullstendig drenert for energi i kombinasjon med at jeg ikke ønsker å trekke andre ned. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For meg når jeg er deprimert og/eller suicidal føler jeg meg verre når jeg er sammen med andre mennesker enn når jeg er bare meg alene. Hvordan er det for dere andre som sliter med det samme?

Hvorfor gjør du det?

Anonymkode: 05280...717

Drømmeautomat
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har samme opplevelse når jeg er deprimert. Føler meg ofte bare verre etter å ha vært sammen med andre. Vanligvis liker jeg å treffe folk.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er aldri sammen med andre.

Anonymkode: 8dca2...8f4

UtakknemligDiva
Skrevet

Jeg blir verre når jeg er alene 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvorfor gjør du det?

Anonymkode: 05280...717

Det har jeg ikke noe godt svar på egentlig? 

AnonymBruker
Skrevet

Det er noe feil med hvordan hjernen min fungerer relasjonelt så føler meg alltid være. Its a special kind of hell

Anonymkode: 27660...65c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...