AnonymBruker Skrevet 26. september Skrevet 26. september For meg når jeg er deprimert og/eller suicidal føler jeg meg verre når jeg er sammen med andre mennesker enn når jeg er bare meg alene. Hvordan er det for dere andre som sliter med det samme? Anonymkode: f93fe...ccf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. september Skrevet 26. september Jeg føler meg nesten som en bedrager, siden det ikke er like ille når jeg er alene... Men kanskje det ikke er så uvanlig? Anonymkode: f93fe...ccf 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 26. september Skrevet 26. september Jeg er sikker på at det er ganske vanlig. Jeg er vanligvis veldig lite glad i å være for mye aleine, men når jeg har vært på mitt dårligste har det vært annerledes. Mye fordi jeg har følt meg fullstendig drenert for energi i kombinasjon med at jeg ikke ønsker å trekke andre ned. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. september Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): For meg når jeg er deprimert og/eller suicidal føler jeg meg verre når jeg er sammen med andre mennesker enn når jeg er bare meg alene. Hvordan er det for dere andre som sliter med det samme? Anonymkode: f93fe...ccf Hvorfor gjør du det? Anonymkode: 05280...717 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 26. september Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): For meg når jeg er deprimert og/eller suicidal føler jeg meg verre når jeg er sammen med andre mennesker enn når jeg er bare meg alene. Hvordan er det for dere andre som sliter med det samme? Jeg har samme opplevelse når jeg er deprimert. Føler meg ofte bare verre etter å ha vært sammen med andre. Vanligvis liker jeg å treffe folk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. september Skrevet 26. september Jeg er aldri sammen med andre. Anonymkode: 8dca2...8f4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. september Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvorfor gjør du det? Anonymkode: 05280...717 Det har jeg ikke noe godt svar på egentlig? Anonymkode: f93fe...ccf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. september Skrevet 27. september Det er noe feil med hvordan hjernen min fungerer relasjonelt så føler meg alltid være. Its a special kind of hell Anonymkode: 27660...65c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.